רשימת כנסים למנהלי שיווק

רשימת כנסים ואירועים מתחום השיווק

עודכן לאחרונה: ינואר 2020

תקציר למנהלים עסוקים – אירועי שיווק שאסור לפספס!

בעמוד מתעדכן זה, רשימת כנסים ואירועים בתחום השיווק והשיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם. בחרנו באירועים אלו כי ראינו אותם כמעניינים ומומלצים עבור מנהלי ואנשי שיווק.

  • חסר לכם אירוע? שלחו לנו את פרטיו לאימייל event_list@socialvalley.co.il
  • הרשמו כבר היום לעדכון על אירועים ישירות למייל 👇

 

Event Information:

  • ג
    06
    דצמ
    2016

    Mobile Monetization Summit 2016

    שעת הכנס תינתן בהמשךגני התערוכה ת”א

    לעמוד הכנס

     

    mms-facebook1-e1478778895294

    ב-6 בדצמבר ייערך כנס Mobile Monetization Summit 2016 זו השנה החמישית, והוא צפוי למשוך אליו למעלה מ-2,000 איש מתעשיית המובייל הישראלית והעולמית.

    הכנס, שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב, עוסק בעולם שיווק האפליקציות ויכלול הרצאות במגוון נושאים שנועדו לעזור למפתחי ומפיצי אפליקציות ומשחקים להגיע ליותר משתמשים, ולהפוך את האפליקציות שלהם לרווחיות יותר. הנושאים המרכזיים השנה יהיו: User Acquisition, מוניטיזציה, אנליטיקה, פרסום במובייל ו-Engagement, וההרצאות יועברו על ידי בכירים בתעשיית האפליקציות והמשחקים בארץ ובעולם.

    כמו כן ייערכו פאנלים שיעסקו בנושאים החמים בתעשייה, כגון מניעת הונאות בפרסום מובייל, השווקים החמים במזרח והאתגרים ברכישת משתמשים איכותיים שישארו לאורך זמן באפליקציה.

    בכנס תוצג גם תערוכה של חברות מובילות מתחום הפרסום והשיווק במובייל. השנה בולטת הנוכחות של החברות הרוסיות – 10 מהן יציגו בכנס, לצד חברות מסין, ארה”ב, אנגליה, ספרד, הולנד וכמובן גם חברות רבות מישראל, שנחשבת למובילה עולמית בתחום זה.

    “ישראל ידועה בעולם כאחד מהמוקדים החשובים בעולם המובייל וה-Adtech”, אומר אופיר לייטנר, יזם הכנס, “לכן מה שהתחיל כיוזמה מקומית הפך לכנס שנמצא על המפה הבינלאומית של הכנסים בתחום, ומושך אליו כל שנה יותר ויותר מבקרים, בעיקר מאירופה אך גם משאר העולם. גם השנה מגמה זו ניכרת וכמחצית מהחברות המציגות ב-MMS 2016 מגיעות מחוץ לישראל”.

 

 
חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך