פרה סגולה- מונח שיווקי

פרה סגולה- מונח שיווקי

פרה סגולה הוא ביטוי שטבע סת’ גודין בספרו פרה סגולה- לבלוט כדי להצליח , המתאר את העובדה שבעולם הרועש היום מפרסומות ותוכן שיווקי, הדרך להגדיל את המכירות היא בעיצוב מוצרים מדהימים ומיוחדים מוצרים שמשתפרים באופן תמידי ומפתיעים לטובה כל פעם מחדש, מוצרים אלה יגרמו ללקוחות לדבר ולספר עליהם וכך יגדלו המכירות.

השם נובע מהדימוי , מה אם פתאום נראה פרה סגולה?

 

חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך