דוחות שיווק

Data is not useful until it becomes information

 

Semrush היא מערכת שיווק דיגיטלי המאפשרת למשתמשים לנתח את נוכחותם באינטרנט ולבצע אופטימיזציה עבור מילות מפתח. המערכת מציעה מגוון רחב של תכונות, כולל מחקר מילות מפתח, ניתוח מתחרים, מעקב דירוג וניתוח תנועה. Semrush היא כלי פופולרי בקרב בעלי עסקים, מקדם אתרים ומקדמי אתרים.

הנה כמה מהתכונות של Semrush:

  • מחקר מילות מפתח: Semrush מציעה מגוון כלים למחקר מילות מפתח, כולל חיפוש מילים מפתח, מעקב תחרות ומחקר תעשייה.
  • ניתוח מתחרים: Semrush מציעה דרך לנתח את נוכחותם באינטרנט של המתחרים שלך, כולל מילות מפתח שבהן הם מתחרים, דירוגים שלהם ותנועה שלהם.
  • מעקב דירוג: Semrush מציעה דרך לעקוב אחר הדירוג של האתר שלך עבור מילות מפתח ספציפיות.
  • ניתוח תנועה: Semrush מציעה דרך לנתח את התנועה לאתר שלך, כולל מקורות התנועה, דפי הנחיתה והשיעורים של העזיבה.

Semrush היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך לשפר את נוכחותך באינטרנט. עם זאת, חשוב לציין ש-Semrush הוא לא פתרון קסם. כדי להשיג תוצאות, תצטרך להשקיע זמן ומאמץ בניתוח המידע שהמערכת מספקת ובהטמעת ההמלצות שלה.

SocialValley היא סוכנות שיווק שותפה של Semrush ואנחנו יכולים לעזור לכם להשתמש במערכת בצורה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

 

דוחות שיווק השוואתיים, ניתוח מידע והטמעת המלצות

ניתוח נכון של נתונים הוא מפתח להצלחה בתחום השיווק הדיגיטלי.

במהלך הנסיון שצברנו בעבודה עם לקוחות, בעיקר יצואנים בתחום הB2B, פיתחנו מומחיות במציאת נתוני שיווק המסייעים בקבלת החלטות שיווקיות אסטרטגיות וטקטיות נכונות.

נתונים שנאגרו במהלך השנים אצל לקוחותינו ונתונים שניתן למצוא במאגרי מידע העוקבים אחרי פעילות באינטרנט.

את הנתונים אנו הופכים למידע ותובנות ללקוחותינו כדי לשפר את פעיילות השיווק שלהם.

עתה ניתן לקבל את שירות הניתוח והדוחות שלנו גם אם אינכם לקוחות קבועים שלנו, כדי שפעילות השיווק הדיגיטלית שלכם תהיה אפקטיבית יותר.

עלות השירות תלויה בדו”ח שתרצו וברמת העיבוד שתרצו מאיתנו.
המחיר לדוח בסיסי מתחיל ב-1000 ש”ח. ככל שנדרשים לדו”ח יותר נתונים או יותר צורך בעיבוד הנתונים למידע ותובנות, המחיר עולה. רשמו לנו בהזמנה מה תרצו ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מסודרת עוד באותו היום.

הדו”ח הבסיסי כולל רק נתונים המוצגים כמידע מרוכז.
ניתן להוסיף שירות בתשלום של קבלת תובנות והמלצות שלנו המבוססות על הדו”ח.


סוגי דוחות שיווק



אני רוצה להבין יותר את השוק שלי

חקר שוק

דו”ח הסוקר מיהם השחקנים המרכזיים בשוק, שינויים בתוצאות פעילות השיווק שלהם ומדוע.

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

  • מהם ומיהם האיומים או ההזדמנויות השיווקיות שלנו.
  • דרכי הפעולה הנכונות לשיווק כדי לבלוט ולהצליח.

סקירה גאוגרפית

דוח סקירת השוק באזור גיאוגרפי ספציפי. 

  • מה הלקוחות מחפשים?
  • מיהם שחקני המפתח בשוק?
  • כיצד הם פועלים?
  • מהי הדרישה למוצרים שלי?

 התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

הדרכים הנכונות לשווק את המוצר שלי באמצעות מענה לטרנדים הקורים בשוק.

דוח טרנדים

סקירת טרנדים שיווקיים בשוק. תכנים, שיח וכלי שיווק.

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

הדרכים הנכונות לשווק את המוצר שלי באמצעות מענה לטרנדים הקורים בשוק.



אני רוצה להבין יותר את המתחרים שלי

דוח מתחרים

דו”ח הסוקר את פעילות השיווק של המתחרים שלי באינטרנט, מה עובד להם מה פחות, והיכן אני ביחס אליהם.

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

מה צריך לעשות כדי לשפר את השיווק שלי ביחס למתחרים.

קידום אורגני

כיצד מקדמים המתחרים את השיווק הדיגיטלי באמצעות קידום אורגני:

  • מהי תנועת המתחרים האורגנית?
  • בזכות איזה מילות מפתח?
  • איזה תכנים?
  • איפה אנחנו ביחס אליהם?

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

כיצד אני יכול לשפר את פעילות הקידום האורגני שלי ביחס למתחרים.

 

קידום ממומן

פעילות המתחרים שלי בשוק הקידום הממומן, בפלטפורמות הקידום הממומן השונות, והתקציבים שהם מוציאים.

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

  • כיצד ניתן לשפר את פעילות הקידום הממומן מול המתחרים
  • איומים והזדמנויות

רשתות

מה עושים המתחרים שלי ברשתות החברתיות, מה מצליח להם ומה פחות.

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

  • כיצד ניתן לשפר ובאיזה רשת חברתית את הפעילות
  •  היכן ההזדמנויות שלנו להצליח מול המתחרים



אני רוצה להבין יותר את ביצועי השיווק הדיגיטלי של החברה שלי

ניתוח מצב כולל

דו”ח מצב החברה שלי בשיווק הדיגיטלי:
  • מהם מקורות התנועה לאתר
  • מהם המקורות ללידים ולעסקאות
  • ניתוח מסעות הלקוח
  • מה ניתן לדעת על קהל הלקוחות שלי
  • מה עובד יותר טוב ומה פחות

 התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

  • רמת ביצועי השיווק הדיגיטלי של החברה שלי.
  • כיצד אוכל להשתפר וכמה זה יעלה

 

מילות מפתח

דוח הסוקר כיצד האתר שלי מתפקד באופן אורגני.

הביטויים לפיהם הלקוחות מוצאים אותנו ובאיזה מקום הם ברשת החיפוש.

  • דפים
  • תכנים
  • ביצועים טכניים של האתר

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

כיצד לשפר את הפעילות האורגנית של החברה שלי.

הצעות תוכן

הצעות לתכנים שכדאי ליצור על מנת להגדיל את החשיפה של החברה שלי.

הדו”ח מבוסס על נתוני חיפושים ותנועה לפי אזורים גאוגרפיים.

התובנות שניתן להסיק מהדו”ח:

  • במה מתעניינים הלקוחות שלי?
  • על מה כדאי לי “לדבר” עם הלקוחות שלי?
  • כיצד כדאי לי לתאר את המוצרים או השירותים שלי?

אילונה פורת מנהלת לקוחות, (2)

טופס הזמנת דוחות שיווקיים

בין לקוחותינו

הובלנו לא מעט לקוחות B2B בארץ ובעולם – תנסו גם אתם