מחקר וניתוח שיווקי מבוסס דאטה

שיווק דיגיטלי לא יכול להתבסס על תחושות

בSocialValley  כל פרוייקט שיווק דיגיטלי,  מתחיל במחקר מוכוון נתונים כדי לקבל תובנות על פיהן נגדיר  את עקרונות תוכנית הפעולה (אסטרטגייית השיווק) להמשך. 

חדש!!  גם אתם יכולים להנות מהניסיונינו עם עשרות לקוחות קבועים ולהזמין:

 שירותי מחקר שיווקי או מחקר שיווק דיגיטלי מבוססי נתונים.

מחקר שוק מוכוון נתונים: ביצוע תהליך ניתוח שיטתי המתבסס על נתונים פנים ארגוניים וחיצוניים, מהם מופקים תובנות  מסייעות לקבלת החלטות אסטסרטגיות וטקטיות ברמת מותג או חברה.

למי זה מתאים?

לדרגי הנהלה בכירים בחברות, הנדרשים לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות בתחום השיווק הדיגיטלי ורוצים להתבסס על עובדות, נתונים, לא על תחושות.

תוצר התהליך

תובנות לשאלות שנשאלות בתחילת התהליך: 

  • מהו הסגמנט שמביא לנו הכי הרבה רווח והכי אפקטיבי לשווק לו?
  • איזה ערוצי שיווק הביאו לנו את הלקוחות הכי טובים?
  • מה מעניין את הלקוחות שלנו?
  • מה בעצם הם מחפשים כשמגיעים אלינו?
  • האם השיווק הדיגיטלי שאנו מבצעים אפקטיבי?
  • מי הלקוחות שלנו? מה הם קונים מאיתנו?
  • באיזה שווקים יש ביקוש למוצר שלנו?
  • היכן ניתן למצוא לקוחות הדומים ללקוחות העבר שלנו?

 תאור התהליך:

  • ישיבה עם מזמין המחקר, להבנה מעמיקה של השאלות להן נחפש תשובות.
  • איתור ואיסוף הנתונים הרלוונטיים בתוך הארגון ומחוץ לו.
  • ניקוי נתונים לא רלוונטיים.
  • עיבוד ונרמול.
  • ניתוח הנתונים בכלי ניתוח מתקדמים והפיכתם למידע (מערכות BI).
  • מציאת התובנות על סמך נתונים ולא על סמך תחושות.
  • סיכום התהליך.

מה עוד ניתן לעשות עם התובנות שנסיק במחקר?

  • אסטרטגיית שיווק דיגיטלית: עקרונות תוכנית הפעולה להשגת המטרות השיווקיות של החברה.
  • תוכנית פעולה מפורטת.
  • חישוב תקציב שיווק דיגיטלי.
  • תכנית תוכן שיווקי הייחודי לארגון.

הצעד הראשון לקבלת התובנות המסקרנות אותך הוא מילוי הטופס הזה: