אנחנו יודעים להעלות קמפיין B2B מוצלח תוך שבוע בלבד כדי שאתם תעמדו ביעדי השיווק והמכירות של שנת 2023

הקמפיין המוצלח שלכם יעלה תוך שבוע בזכות הניסיון והידע הרחב שלנו

לצוות שלנו עשרות שנות מקצוע מצטברות בפעילות שיווק ודיגיטל עם תעשיות כמו מדיקל, מכונות, הנדסה, תוכנה, קוסמטיקה, מזון, שבבים, פלסטיקה ועוד. בזכות הרקע ההנדסי הרחב שלנו, אנו מבינים אתכם, את המוצר שלכם, את הצרכים של הלקוחות שלכם ואת “השפה” והז’רגון  שלכם במהירות.

הקמפיין המוצלח שלכם יעלה תוך שבוע בזכות המומחיות שלנו בניתוח נתונים

 כסוכנות Data-Driven אנו לא עושים כלום לפני שאנו מנתחים את הנתונים שיש לנו לקבלת החלטות נכונות לגבי כל פעולה, נתונים ממערכות חיצוניות שיש לנו מנוי פרימיום אליהם ונתונים פנימיים של הלקוח שאנו יודעים לאסוף לנרמל ולהוציא מהם תובנות במהירות. כמובן שאנו ממשיכים לעשות אופטימזציה במהלך הקמפיין, באמצעות ניתוח נתונים מתמיד, נתונים שיש באפשרותינו לשקף לכם בדשבורד יעודי לקמפיין.

הקמפיין המוצלח שלכם יעלה תוך שבוע בזכות יכולות התפעול והתהליכים הסגורים והמבוקרים שלנו, בשימוש בכלי השיווק הדיגיטלי העדכניים ביותר

כסוכנות B2B מצליחה, ברור שאנו חייבים לשלוט בתפעול כל פלטפורמות הדיגיטל השיווקיות.

קידום ממומן ברשת החיפוש והמדיה של גוגל, קידום ממומן בכל הרשתות החברתיות, תפעול אוטומציות למסרים מיידיים ותגובה לפעולות באתר. בניית קהלים מתקדמת לפי אירועים ועוד. 

כדי לא לפספס שום דבר אנו משתמשים במערכת מעקב פרוייקטלי עם צ’ק ליסטים ברורים לכל משימה שהוגדרה בתוכנית הקמפיין, וזאת כדי שלא נפספס שום דבר.

SocialValley מנוהלת על ידי אנשי שיווק מנוסים, אשר הגיעו מהתעשייה ובשנים האחרונות מנהלים פרויקטים מורכבים לשיווק דיגיטלי של תאגידים, עסקים וסוכנויות ממשלתיות. לקוחותינו נהנים מהשילוב המלא של אנשי אסטרטגיה, מנהלי קמפיינים, כותבי תוכן ואנשי MarTech העובדים יחדיו כצוות מיומן.

חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך