קידום אורגני B2B SEO

קידום אתרים / SEO – (ראשי תיבות של Search Engine Optimization)

קידום אורגני מייצר תנועה עבור החברה שלך באופן טבעי ולאורך זמן

מסייע לנו להיראות יותר ברשת תחת מונחי החיפוש הנכונים. לכולם ברור שהגולשים לא גוללים יותר מד מטה בתוצאות החיפוש.  כ60% מהחיפושים מקליקים על אחת מ-3 התוצאות הראשונות, ולכן מיקום גבוה בדפי החיפוש הינו נושא קריטי.

מה השירותים שלנו בתחום הקידום האורגנים במנועי החיפוש:

  • שירות SEO לשיפור SERP
  • קידום בכלים הפנימיים של Google כדי להביא לתנועה אורגנית לאתר שלך. בין הפלטפורמות הפנימיות:
    1. גוגל מי ביזנס Google My Business
    2. יוטיוב YouTube
    3. גוגל תמונות Google Photos
    4. גוגל אסיסטנט Google Assistant
    5. גוגל דיסקוורי Google Discovery

קידום אתרים הולך יד ביד עם שיווק דיגיטלי

היום שיווק דיגיטלי משתלב יפה מאוד עם קידום אתרים אורגני.

למה? מכיוון שלגוגל ולשאר מנועי החיפוש יש אינטרס שהולך יד ביד עם שיווק דיגיטלי. היום התהליך הוא הרבה פחות טכני והרבה יותר שיווקי. כל העדכונים שגוגל מבצעת נועדו כדי שהמחפש ימצא את התכנים הכי איכותיים והמענה המיטבי לשאלות שלו בצורה הכי טובה. הפרמטרים שגוגל מתחשב בהם יותר ויותר מכוונים למצוא אתרים שגם מספקים חווית לקוח מעולה, תוכן איכותי, מקורות מפנים טובים (שכמובן לא יפנו אל האתר שלך אם אתה לא מייצר תוכן איכותי) , קוד נקי, מהירות, התנהגות גולשים, סדר ועוד המון פרמטרים בהם אנחנו נדאג לטפל.

בשורה התחתונה, קידום אתרים בגוגל הוא לא תחום נפרד אלא חלק מהשיווק הדיגיטלי.

 נדרשת כמובן הבנה גם של מנוע החיפוש- מה לעשות ולא לעשות, וגם לזה, כמובן, יש לדאוג.

איך מבצעים קידום אתרים אורגני?

הסבר, בפשטות, כיצד מתבצע התהליך:

1. מחקר מילות מפתח ואסטרטגיית SEO

בנית אסטרטגיית קידום האתרים שלנו נעשית כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. אנחנו מוצאים את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר למכירה לדמות סוגי הלקוחות אותם בנינו בראש, כאשר מתחשבים גם בסיכויים שלנו להגיע איתן לראש התוצאות.

2. פרופיל קישורים איכותי Backlinks

כמו שאמרנו קודם, אתר עם תוכן איכותי ורלוונטי שמקשר לאתר שלך יכול להעלות את הדירוג שלך במנוע החיפוש. יש לנתח את הקישורים הנכנסים לאתר שלך היום, לבדוק היכן וכיצד ניתן לבנות קישורים מצוינים. הדרך לעשות זאת לא תמיד פשוטה מהסיבה שאנשים יקשרו אליכם אם תהיה להם סיבה טובה, למשל אם התוכן שלכם באתר איכותי ומועיל (וכאן אנחנו שוב חוזרים לממשק בין קידום אתרים אורגני לשיוווק דיגיטלי) מצדו השני של המטבע ישנם קישורים שעלולים לפגוע בדירוג שלכם באתר! לכן כאן העבודה צריכה להתבצע על ידי מקצועני SEO שידעו להסיר קישורים שאינם איכותיים ולבנות את פרופיל הקישורים האיכותי ביותר.

3. יצירת תוכן בשילוב מילות מפתח רלוונטיות

חלק משמעותי בקידום אתרים ובשיווק דיגיטלי בכלל הוא בניית תוכן מצוין, שיעניין את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. עוד על תוכן שיווקי אופטימיזציה של האתר עצמו למנועי החיפוש. קידום אתרים אורגני כולל בתוכו גם שינויים במבנה האתר: מבנה הקישורים, הדפים, תיאורי הMeta (אותם אנחנו מכווינים שימשכו גם את הקהל ולא רק כדי שיעלו אותנו במנועי החיפוש), שינויים בקוד ועוד.

און פייג’ ועבודה טכנית בתוך האתר On-Page SEO

עבודת SEO כוללת הרבה עבודה על האתר עצמו, לדוגמה- מבחינת מבנה, מהירות, היררכיה נכונה של עמודים. בכל הנושאים הללו יש לטפל בהתאם. 

ניתוח ושיפור SEO Optimization

ניתוח ושיפור הוא חלק אינטגרלי מכל תהליכי השיווק הדיגיטלי וכך גם ב SEO. יש להשתמש בכלים המנתחים את כל חלקי הפעילות שלנו, לגזור משמעויות, ולשפר בהתאם.

מהי המטרה שלנו בSEO לB2B? ומה פחות

המטרה היא לא להופיע ראשון בגוגל תחת מילת מפתח שאף לקוח פוטנציאלי לא מחפש, כמו שהמטרה היא לא לקבל 5000 לייקים לדף העסקי של החברה בפייסבוק. אלו, כמובן, יכולים להיות אמצעים, אבל הקו המנחה שלנו ב SocialValley  הוא המטרה שלשמה הלקוחות שלנו נמצאים באינטרנט – ברוב המקרים, זה למכור יותר. כמובן, מגדילים חשיפה למותג ומשפרים את חווית הלקוח, אך גם הנושאים הללו נועדו כדי להגדיל הכנסות ורווחים ולמכור יותר. לכן כשאנחנו בונים אסטרטגיית SEO , בדרך כלל כחלק מתהליך שיווק דיגיטלי כולל, אנחנו מתמקדים במילות המפתח שימכרו הכי הרבה, בתוכן שיביא לידים איכותיים מכל סוג (משלב המודעות למותג ועד שלב הרכישה). כמובן שאנחנו מקדמים את האתרים במנוע החיפוש, אך אלו לא התוצאות שמעניינות אותנו בסוף התהליך, אלא מעבר לכך- קידום אתרים שימכור יותר. אנחנו לא חברת קידום אתרים בגוגל. אם היינו כזו, לא היינו לוקחים אחריות על הזדמנויות המכירות שלך בצורה שבה אנו עובדים היום עם לקוחותינו. לא נחשב עלויות לפי כמות מילות המפתח שאנחנו מקדמים והמיקום בחיפושים, אנחנו נוטים לצלול עמוק ולראות מה ניתן לעשות כדי למכור יותר.