ההפתעות שמחכות לכם בגרסה החינמית של Hubspot Marketing

תקציר למנהלים עסוקים

חברת Hubspot החליטה לספק כלי חינמי שנותן לנו מידע רב על הגולשים באתר שלנו,

באמצעות הכלי הזה ניתן לדעת מי נרשם אצלינו באתר, כיצד הם הגיעו אליו. האם הם חוזרים לבקר באתר?

מאיזה חברות גולשים אצלינו באתר בלי להשאיר פרטים נוספים, ועוד מידע רב שמאפשר למנהלי השיווק להיות אפקטיביים יותר, ולמנהלי השיווק לדעת יותר על הלידים החדשים איתם הם צריכים ליצור קשר לפני מכירה.

Hubspot היא מערכת Marketing Automation מתקדמת והפתרון המלא שלה אינו זול.

במסגרת תפיסת החברה (וגם שלנו) שיש לתת ערך ללקוחות עוד לפני שהם משלמים, החברה מאפשרת להשתמש בתכונות חזקות מאוד של המערכת בחינם.

כדי להפעיל את התכונות שתקראו עליהם בהמשך, לא תצטרכו לעבור את משוכת דיוני התקציב, מכרזים, להוכיח ROI לשלם הרבה כסף.

כל מה שתצטרכו זה לפתוח חשבון משתמש, לבצע הוראה להטמעת קוד (בדומה להטמעת קוד גוגל אנליטיק) באתר שלכם ולהתחיל לעבוד. המערכת תתחבר לאתר שלכם לטפסי הקריאה לפעולה ולטפסי השארת הפרטים.

(יתכן שפה יצטרך האחראי על תחזוקת האתר שלכם, לעשות עוד כמה “קסמים” אבל מנסיונינו, בדרך כלל הכל עובד בקלות)
יתכן שבהמשך תרצו להנות מתכונות נוספות, או להעמיק במידע שבתכונות הקיימות, אז תצטרכו להתחיל לשלם,  אבל אני לרבים מכם התכונות החינמיות יקפיצו את יכולות השיווק הדיגיטלי שלכם, בחינם, ואם תרצו להתחי להנות מהתכונות בתשלום, תבינו יותר את יכולות המערכת ואת כדאיות תוספת התשלום.
אם עוד לא השתכנעתם אז עוד מידע חשוב, למערכת יש אפליקציה שמאפשרת לראות את המידע בנוחות בכל מקום וזמן.
כדי להפיק את מירב התועלת מהמערכת אני ממליץ להפעיל גם את מערכת הCRM החינמית של hubspot, גם אם אתם משתמשים במערכת CRM ארגונית אחרת, זאת כי את חלק מהתכונות תוכלו להפעיל רק באמצעות הCRM. וודאו שהמערכות מחוברות בינהם לאותו חשבון.

אז מה ניתן להפיק מהמערכת?
מידע אנליטי המוצג בצורה פשוטה:

איך זה נראה?

מעבר לכמות ההנרשמים באתר, חלוקה ברורה למקורות התנועה, וחשוב יותר מקורות התנועה שהביאו לידים חדשים!!

מדוע צריך את זה?

כדי לדעת בקלות, האם מאמצי השיווק שלכם נושאים פרי?

איזה ערוץ מביא לכם לידים? איזה לידים איכותיים, האם זה שווה להמשיך להשקיע בערוץ זה?

לא צריך את להכנס לאנליטיק, להגדיר Goals, לעשות סינונים. הדו”ח שנוצר גם קל להבנה לדרגי ההנהלה.
אפשרות לדעת באיזה דפים ביקר כל ליד שהשאיר אצלכם פרטים לפני ואחרי שהשאיר פרטיו.

איך זה נראה?

מדוע צריך את זה?
לדעת בקלות איזה דפים מביאים לנו יותר לידים.
אבל יותר חשוב, זה נותן לנו מודיעין עסקי שמנהלי השיווק ממש יאהבו לקבל, מה הליד שלנו מחפש? מה הדבר שגרם לו להרשם לאתר שלנו, עם איזה הצעת ערך כדאי לנו ליצור עימו את הקשר הראשוני?!

לדעת איזה לידים חוזרים לבקר הרבה באתר.
איך זה נראה?

מדוע צריך את זה?
זה עוד מידע שמנהלי המכירות ישמחו לקבל, הרי סיכויי המכירה לליד שחוזר לבקר באתר גבוהים בהרבה. ולכן כדאי מאוד לדעת על חזרתו . במידה ולליד נתונים המתאמים לרכישת המוצר או השרות שלכם, יש לוודא שאנשי המכירות יצרו איתו קשר.
לדעת מאיזה חברות הגיעו המבקרים באתר?
המידע שמופיע בסעיף הזה, לא ממש מדוייק, אך אמינותו גבוהה ביחס לפתרונות אחרים שאנו מכירים.
המערכת מספקת מידע “כמותי” על החברות מהם מגיעים המבקרים באתר.

איך זה נראה?

מדוע צריך את זה?

המידע הוא כללי, עד שהמבקר באתר לא ישאיר פרטיו, לא נוכל לדעת מי הוא אלא רק את שם החברה שלו.
אבל בכל זאת נוכל לדעת שיש כנראה התעניינות מצד חברה מסויימת בשירותים שלנו.
כמו כן נוכל להבין האם תכני האתר שלנו פונים לאוכלוסיה הנכונה, האם מגיעים אלינו מחברות שבאמת יש סיכוי שירכשו את המוצר שלנו?
יש לשים לב להתעלם מחברות שהם ISP  (ספקי אינטרנט), כיון שחלק גדול מהגולשים מגיעים באמצעות שירותים אלה ולכן מזוהים כאנשי אותן חברות.
אלו רק חלק קטן מתכונות המערכת, אותן תכונות שתפיקו מהם תועלת באופן מיידי, ובדרך כלל עולות כסף רב באלטרנטיבות אחרות.
קיימים תכונות נוספות רבות, גם במערכת החינמית וגם במערכות הדורשות תוספת תשלום.

גיליתם עוד תכונות שחושבים שכדאי שכולם יכירו? רשמו לי בהערות.
מזמין אתכם לפנות אלי ל Hanan@dev.socialvalley.co.il בכל שאלה שיש לכם עלHubspot . או בנושאי שיווק הדיגיטלי לחברות B2B.

 
 
חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך