סדנאות והרצאות - איך לבצע שיווק דיגיטלי מנצח
שימוש אפקטיבי ב LinkedIn לשיווק ומכירות
בואו להכיר את רזי וכללי ערוץ השיווק האולטימטיבי ל B2B: LinkedIn.
עם יכולת להגיע למקבלי ההחלטות בכל ארגון, הפכהLinkedIn בשנים האחרונות לכלי משמעותי בעולמות ה – B2B. נוכחות ייצוגית בערוץ זה ומינוף עסקי הם חובה לכל מותג בסביבה תחרותית. בסדנה נכיר לכם את הכלים המתאימים לארגון שלכם שיש ל LinkedIn להציע.
ובראשי פרקים:
- חיזוק תדמית ארגונית
- שימוש בLinkedIn- לצורכי
- שיווק ומכירות על ידי Sales navigator וכלים נוספים
- יצירת הזדמנויות מכירה על ידי Lead Generation
- קידום ממומן ופעילות אורגנית
- חקר שוק וניתוח פעילות מתחרים
שיווק B2B בFacebook
מי אמר שFacebook לא מתאים לשיווק B2B?
הנחה מוטעית זו מונעת מעסקים רבים לייצר הזדמנויות בערוץ הדיגיטלי הגדול בעולם! גם אם לא האמנתם קודם, נדגים לכם כיצד ניתן להגיע לקהל היעד שלכם ב Facebook ואף לייצר ROI חיובי בפעילות שיווקית. לכל תחום וארגון יש את הייחודיות שלו – הסוד הוא לנהל פעילות מדודה וחכמה.
ובראשי פרקים:
- פרסום אורגני וממומן
- יצירת קהלים יעד מתאימים
- חקר מתחרים ופעילות BI
- פעילות בקהילות וקבוצות מקצועיות
- יצירת פרופיל אישי ועסקי
סדנת דאטה ו Analytics
אנחנו אוהבים מספרים – ואתם? גם אם “לא” וגם אם “כן” – בעולם דיגיטלי ניתן וצריך למדוד הכל, וגם להגיע למסקנות מבוססות ומושכלות.
הסוד טמון בהיכרות עם הכלים ובשאילת השאלות הנכונות.
בסדנת דאטה נכיר לכם את הכלים החשובים לניתוח הפעילות הדיגיטלית, נלמד אתכם כיצד למדוד את הפעילות השיווקית שלכם, לקרוא ולבנות דוחות ולהבין מה קורה ומה חשוב בפעילות הדיגיטלית שלכם מבלי ללכת לאיבוד בהרי המידע.
ובראשי פרקים:
- איך לנתח את הפעילות הדיגיטלית ב Google Analytics ומדידת פעילות במגוון ערוצים.
- שיפור יחס המרה משלב בתוכו שימוש בכלים של אנליטיקס והבנה מעמיקה של הנתונים אותם אנו מקבלים מהם.
- בניית Dashboards
- מדידת הפעילות השיווקית על ידי הגדרה נכונה של מדדים ויעדים
- Data Studio – היכרות עם הכלי המנצח של גוגל לבניית דוחות אינטראקטיביים.