socialvalley official vlog logo

שיווק דיגיטלי: הערוצים, הכלים, והטרנדים החדשים ב-VLOG שלנו

מהיכן מתחילים שיווק דיגיטלי?  מהם הכלים החשובים? מהם הטרנדים החמים ביותר ב-SEO? איך להגיע ליעדים שלכם בסושיאל? התשובות לכל השאלות הללו נמצאות כאן, ב-VLOG שלנו, הכולל סרטי וידאו המסבירים על הקונספטים הכרחיים ביותר לשיווק דיגיטלי B2B אפקטיבי, ותיעודים של סדנאות שיווק ברשתות החברתיות אשר הועברו לאורך ההסטוריה על ידי צוות SocialValley.

עולם השיווק בתקופת הקורונה – שינוי בערוצים וטרנדים

פרק 3 – בעקבות הקורונה – שינויים בערוצי השיווק וטרנדים לקראת 2021

Digital Marketing Transformation
מהם השינויים ואיך ניערך אליהם ב – Digital Marketing?

עסקים רבים זיהו את ההזדמנות ופועלים כדי לחזק את הפעילות באון-ליין. בתקופה בה טיסות מתבטלות ושערי העסק נסגרים או מצטמצמים, השיווק הדיגיטלי משמש ערוץ פעיל ללא מגבלות של איזורי זמן וגבולות גיאוגרפיים ומאפשר קיום פעילות עסקית, הרחבת היכולות והזרוע השיווקית. 

ניהול שיווק מבוסס נתונים  – Data Driven Marketing

פרק 2 – המדדים הנכונים בשיווק דיגיטלי אותם צריך להכיר המנכ”ל, מנהל השיווק, ומנהל הדיגיטלי The KPIs

בשיווק דיגיטלי כל פעולה ותוצאתה מדידה באופן מיידי. עובדה זאת יוצרת למנהלים בכל הדרגים שני אתגרים גדולים.
הראשון: כיצד להמנע ממצב בו “מרוב דובים לא רואים את היער”? כל כך הרבה מידע שפשוט לא מבינים האם הצלחנו או לא? השני: לוודא שאנו פועלים לפי היעדים הנכונים שיסייעו לנו להגיע למטרות העסקיות של החברה. 

ניהול שיווק מבוסס נתונים  – Data Driven Marketing

פרק 1 – כך תוביל בחברה שלכם תהליך אופטימלי לניול השיווק מבוסס נתונים

רוזה רבינוביץ’ מנהלת השיווק של חברת הדיגיטל לחברות B2B SocialValley חולקת מנסיונה בהטמעת תהליכי שיווק מבוסס נתונים. בהרצאה שהועברה במסגרת יום עיון בנושא שיווק מבוסס נתונים לחברות תעשייה בעידן הקורונה, שוחחה רוזה על ניהול השיווק מבוסס נתונים וההטמעה נכונה ואופטימלית של תהליך. כאן תוכלו לקרוא את המאמר בנושא

יסודות שיווק דיגיטלי

פרק 4 – אנליטיקס ותובנות

בעולם השיווק הדיגיטלי, הכול מדיד. זה היופי של השיווק הדיגיטלי B2B. שלב העבודה עם גוגל אנליטיקס הוא למעשה שלב המדידה וההערכה לגבי תוצאות הקמפיינים בדיגיטל, כך תוכלו לדעת האם הצלחתם להגיע יעדים העיסקיים שהצבתם לפעילות הדיגיטלי, לקבוע יעדים להמשך, ולהפיק לקחים ומשמעויות לגבי פרמטרים רבים באסטרטגיה שלכם.

עם אפשרויות המדידה הקיימות, תוכלו אפילו לדעת מאיפה הגיעה בתנועה, מה ההיקף והמדדים העיקריים שלה באתר של החברה שלכם – אם זה דרך פרסומת, חיפוש אורגני בגוגל, או דרך אתר אחר. נשמע מדהים.

יסודות שיווק דיגיטלי

פרק 3 – קידום ממומן (PPC)

מכירים את כל הפרסומות האלו שאתם נתקלים בהן כשאתם גולשים באתר כלשהו? סביר להניח שתיזכרו בהם, אך ביומיום אתם כבר מתעלמים מהן כי הן שם כל הזמן. אבל לפעמים מופיע פרסומת שגורמת לכם להקליק עליה באופן מידי. כלומר, מישהו עשה עבודה טובה בתחום שנקרא פרסום ממומן, או קידום ממומן.

קידום ממומן בגוגל למשל יגרום למודעה שלכם להגיע למיקום ראשונים במנוע החיפוש. קידום ממומן בגוגל הינו כלי חשוב בשיווק הדיגיטלי.

כאן תכירו את המבוא לקידום ממומן, היכן בדיוק מופיעות הפרסומות שנוצרות בגוגל (ספוילר: הן בכל מקום), ומהיכן ובאיזו כמות מגיע הטראפיק מפרסומות ממומנות.

יסודות שיווק דיגיטלי

פרק 2 – קידום אורגני (SEO)

שיווק דיגיטלי משתלב יפה מאוד עם קידום אתרים אורגני. למה? מכיוון שלגוגל ולשאר מנועי החיפוש יש אינטרס שהולך יד ביד עם שיווק דיגיטלי. היום התהליך הוא הרבה פחות טכני והרבה יותר שיווקי. כל העדכונים שגוגל מבצעת נועדו כדי שהמחפש ימצא את התכנים הכי איכותיים והמענה המיטבי לשאלות שלו בצורה הכי טובה. הפרמטרים שגוגל מתחשב בהם יותר ויותר מכוונים למצוא אתרים שגם מספקים חווית לקוח מעולה, תוכן איכותי, מקורות מפנים טובים (שכמובן לא יפנו אל האתר שלך אם אתה לא מייצר תוכן איכותי) , קוד נקי, מהירות, התנהגות גולשים, סדר ועוד המון פרמטרים בהם אנחנו נדאג לטפל. בשורה התחתונה, קידום אתרים בגוגל הוא לא תחום נפרד אלא חלק מהשיווק הדיגיטלי.

יסודות שיווק דיגיטלי

פרק 1 – מהו שיווק דיגיטלי?

“מה זה שיווק דיגיטלי? האם כדאי לי ללכת על קידום אורגני? PPC, SEO?”
אנחנו נפגשים עם מנכ”לים וסמנכ”לי שיווק ששואלים את עצמם את השאלות הללו לפני הכניסה לפעילות בעולמות הדיגיטל, לכן החלטנו לרכז עבורכם את כל התשובות בסדרת הרצאות זו.
נוכחות נכונה בדיגיטל מאפשרת להגיע בצורה אופטימלית ללקוחות חדשים ולטפח יחסים של נאמנות לקוחות קיימים, גם ב-B2B. היום, ערוצי הדיגיטל עומדים לרשותינו ומאפשרים לנו למנף את מאמצי השיווק שלנו: בלי הדיגיטל פשוט לא מספיק. כאן נכנס השיווק הדיגיטלי לתמונה.

סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם

פרק 4 ואחרון – דברים נוספים , ולא פחות חשובים

זמן השהייה שלכם באינסטגרם גם חשוב!

אנו כעת בפרק האחרון של סדנת השיווק הדיגיטלי באינסטגרם B2B לאחר שלמדנו על הדרכים הנכונות ביותר למינוף האינסטגרם לצורכי שיווק דיגיטלי נכון של החברה שלכם. לסיום, ישנם מספר דגשים חשובים שיש לשים לב אליהם כדי שהשיווק הדיגיטלי שלכם יצליח.
 
צפייה ולמידה מהנה!

סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם

פרק 3 – שימוש בסטורי ובהאשטאגים

הרקע הכללי מאחורינו, כעת נצלול לשיווק הדיגיטלי האמיתי.

הפרק המעשי ביותר של סדנת השיווק הדיגיטלי באינסטגרם B2B של רוזה רבינוביץ’ מרחיב על מהו הסטורי, כיצד ניתן למנף אותו לקידום העסק שלכם, למה האשטאגים וגיוון בהם כל כך חשובים.
 
צפייה ולמידה מהנה!

5 טיפים חשובים למינוף הלינקדאין לטובת שיווק דיגיטלי

הרצאה מאת חנן לב

לינקדאין החלה להתפתח משמעותית אך ורק בזמן האחרון, ועדיין ממשיכה לתפוס תאוצה כרשת חברתית עסקית גדולה. אך הרבה לא יודעים כי בנוסף להיותה נכס דיגיטלי חשוב, לינקדאין יכולה לבוא לידי שימוש ככלי שיווק דיגיטלי לכל דבר.
 
חנן לב עונה על 5 שאלות נפוצות על הפיכת הלינקדאין שלכם לכלי שיווקי חזק.
 
צפייה מהנה!

כיצד להבין וליישם את המושג “חוויית לקוח”

הרצאה מאת חנן לב

בהרצאה זו מסביר חנן לב, מנכ”ל ומייסד חברת SocialValley, את החשיבות הרבה הקיימת בחוויית הלקוח, וכיצד להבין את המושג הזה בצורה
הנכונה ביותר.
הרצאת חובה לכל מנהל שיווק ובעל עסק המעוניין לא רק להגדיל את מספר
הלקוחות בעסק או בחברה שלו, אלא גם לשמר אותם.
צפייה מהנה!

סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם

פרק 2 – חשבון עסקי ובניית אסטרטגיה

דוגמאות לסוגי תוכן, שימוש נכון בהאשטאגים, כיצד תורם ה-Story, באיזו תדירות להיות פעיל באינסטגרם, ובמה שונה חשבון אינסטגרם עסקי מחשבון פרטי. הפרק בו נלמד מינוף נכון של כל האפשרויות שאינסטגרם מציעה לנו, ושימוש בהן לשיווק דיגיטלי B2B אפקטיבי.

ברוכים הבאים לסדנת שיווק דיגיטלי באינסטגרם B2B של רוזה רבינוביץ’!

סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם

פרק 1 – מבוא לאינסטגרם

מה האסוציאציה שלכם על אינסטגרם? כמה אנשים משתמשים בו? כמה חברות משתמשות בו? האם כדאי לשקול את אינסטגרם ככלי לשיווק דיגיטלי אפקטיבי?

את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו למצוא כאן, בסדנת שיווק דיגיטלי באינסטגרם B2B של רוזה רבינוביץ’.

מיועד בעיקר למנהלי שיווק אשר פספסו את ההזדמנות ללמוד על הפלטפורמה עם המעורבות הגבוהה ביותר ברשת.