שיווק דיגיטלי: הערוצים, הכלים, והטרנדים החדשים ב-VLOG שלנו
מהיכן מתחילים שיווק דיגיטלי? מהם הכלים החשובים? מהם הטרנדים החמים ביותר ב-SEO? איך להגיע ליעדים שלכם בסושיאל? התשובות לכל השאלות הללו נמצאות כאן, ב-VLOG שלנו, הכולל סרטי וידאו המסבירים על הקונספטים הכרחיים ביותר לשיווק דיגיטלי B2B אפקטיבי, ותיעודים של סדנאות שיווק ברשתות החברתיות אשר הועברו לאורך ההסטוריה על ידי צוות SocialValley.
עולם השיווק בתקופת הקורונה – שינוי בערוצים וטרנדים
פרק 3 – בעקבות הקורונה – שינויים בערוצי השיווק וטרנדים לקראת 2021
Digital Marketing Transformation
מהם השינויים ואיך ניערך אליהם ב – Digital Marketing?
עסקים רבים זיהו את ההזדמנות ופועלים כדי לחזק את הפעילות באון-ליין. בתקופה בה טיסות מתבטלות ושערי העסק נסגרים או מצטמצמים, השיווק הדיגיטלי משמש ערוץ פעיל ללא מגבלות של איזורי זמן וגבולות גיאוגרפיים ומאפשר קיום פעילות עסקית, הרחבת היכולות והזרוע השיווקית.
ניהול שיווק מבוסס נתונים – Data Driven Marketing
פרק 2 – המדדים הנכונים בשיווק דיגיטלי אותם צריך להכיר המנכ”ל, מנהל השיווק, ומנהל הדיגיטלי The KPIs
בשיווק דיגיטלי כל פעולה ותוצאתה מדידה באופן מיידי. עובדה זאת יוצרת למנהלים בכל הדרגים שני אתגרים גדולים.
הראשון: כיצד להמנע ממצב בו “מרוב דובים לא רואים את היער”? כל כך הרבה מידע שפשוט לא מבינים האם הצלחנו או לא? השני: לוודא שאנו פועלים לפי היעדים הנכונים שיסייעו לנו להגיע למטרות העסקיות של החברה.
ניהול שיווק מבוסס נתונים – Data Driven Marketing
פרק 1 – כך תוביל בחברה שלכם תהליך אופטימלי לניול השיווק מבוסס נתונים
רוזה רבינוביץ’ מנהלת השיווק של חברת הדיגיטל לחברות B2B SocialValley חולקת מנסיונה בהטמעת תהליכי שיווק מבוסס נתונים. בהרצאה שהועברה במסגרת יום עיון בנושא שיווק מבוסס נתונים לחברות תעשייה בעידן הקורונה, שוחחה רוזה על ניהול השיווק מבוסס נתונים וההטמעה נכונה ואופטימלית של תהליך. כאן תוכלו לקרוא את המאמר בנושא
יסודות שיווק דיגיטלי
פרק 4 – אנליטיקס ותובנות
בעולם השיווק הדיגיטלי, הכול מדיד. זה היופי של השיווק הדיגיטלי B2B. שלב העבודה עם גוגל אנליטיקס הוא למעשה שלב המדידה וההערכה לגבי תוצאות הקמפיינים בדיגיטל, כך תוכלו לדעת האם הצלחתם להגיע יעדים העיסקיים שהצבתם לפעילות הדיגיטלי, לקבוע יעדים להמשך, ולהפיק לקחים ומשמעויות לגבי פרמטרים רבים באסטרטגיה שלכם.
עם אפשרויות המדידה הקיימות, תוכלו אפילו לדעת מאיפה הגיעה בתנועה, מה ההיקף והמדדים העיקריים שלה באתר של החברה שלכם – אם זה דרך פרסומת, חיפוש אורגני בגוגל, או דרך אתר אחר. נשמע מדהים.
יסודות שיווק דיגיטלי
פרק 3 – קידום ממומן (PPC)
מכירים את כל הפרסומות האלו שאתם נתקלים בהן כשאתם גולשים באתר כלשהו? סביר להניח שתיזכרו בהם, אך ביומיום אתם כבר מתעלמים מהן כי הן שם כל הזמן. אבל לפעמים מופיע פרסומת שגורמת לכם להקליק עליה באופן מידי. כלומר, מישהו עשה עבודה טובה בתחום שנקרא פרסום ממומן, או קידום ממומן.
קידום ממומן בגוגל למשל יגרום למודעה שלכם להגיע למיקום ראשונים במנוע החיפוש. קידום ממומן בגוגל הינו כלי חשוב בשיווק הדיגיטלי.
כאן תכירו את המבוא לקידום ממומן, היכן בדיוק מופיעות הפרסומות שנוצרות בגוגל (ספוילר: הן בכל מקום), ומהיכן ובאיזו כמות מגיע הטראפיק מפרסומות ממומנות.
יסודות שיווק דיגיטלי
פרק 2 – קידום אורגני (SEO)
יסודות שיווק דיגיטלי
פרק 1 – מהו שיווק דיגיטלי?
סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם
פרק 4 ואחרון – דברים נוספים , ולא פחות חשובים
זמן השהייה שלכם באינסטגרם גם חשוב!
סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם
פרק 3 – שימוש בסטורי ובהאשטאגים
הרקע הכללי מאחורינו, כעת נצלול לשיווק הדיגיטלי האמיתי.
5 טיפים חשובים למינוף הלינקדאין לטובת שיווק דיגיטלי
הרצאה מאת חנן לב
כיצד להבין וליישם את המושג “חוויית לקוח”
הרצאה מאת חנן לב
סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם
פרק 2 – חשבון עסקי ובניית אסטרטגיה
ברוכים הבאים לסדנת שיווק דיגיטלי באינסטגרם B2B של רוזה רבינוביץ’!
סדנת שיווק דיגיטלי B2B באינסטגרם
פרק 1 – מבוא לאינסטגרם
את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו למצוא כאן, בסדנת שיווק דיגיטלי באינסטגרם B2B של רוזה רבינוביץ’.
מיועד בעיקר למנהלי שיווק אשר פספסו את ההזדמנות ללמוד על הפלטפורמה עם המעורבות הגבוהה ביותר ברשת.