ייעוץ אסטרטגי לשיווק B2B מנצח

תכנון ובנייה של תכנית ואסטרטגיית השיווק הדיגיטלי המותאמת לארגון

הזנקת פעילות השיווק הדיגיטלי מתחילה באסטרטגיה המותאמת לארגון

אסטרטגיית הדיגיטל היא היום חלק אינטגרלי מכל היתכנות שיווקית. מניסיוננו, גיבוש אסטרטגית שיווק דיגיטלי הוא שלב הכרחי לפני שפורסים תכנית פעולה. קודם כל, עלינו להניח את היסודות. נדע להתוות את המסלול, תוך שילוב צורכי העסק שלכם יחד עם יכולות הערוצים הדיגיטליים בשילוב מיפוי הענף, הלקוחות והמתחרים לראיה רחבה כמה שיותר של גבולות הגזרה, כאשר המטרה הברורה היא הרחבתם ודיוקם להשגת המטרות וה-KPIS הרלוונטיים לכם.

אנחנו מובילים ומלווים את הארגון בתהליך הגיבוש, והחשיבה ועד ההמלצות על תוכנית אופרטיבית לפעילות בערוצים הדיגיטליים.
העבודה מתבצעת לפי מתודולוגיה שיטתית ומעמיקה לצד אנשי המפתח בארגון ותוך למידת הארגון ומוצריו.

מה יכלול התהליך:

  • גיבוש אסטרטגית שיווק דיגיטלי
  • הדרכות צוות שיווק דיגיטלי בכל התחומים
  • בחירת מערכת אוטומציה ותהליכי אוטומציה
  • ניהול פרוייקט טרנסופרמציה דיגיטלית
  • בדיקות אופטימיזציה של קמפיינים
  • בדיקת ערך נכסים דיגיטליים
  • הגדרת KPIs הרלוונטיים

תוצרי התהליך:

  • תוכנית אופרטיבית לפיה ניתן להשיק את פעילות השיווק הדיגיטלי של הארגון
  • בניית תמהיל ערוצי השיווק המתאימים לצרכי הארגון
  • בניית תקציב שיווק דיגיטלי
  • תכנית תוכן שיווקי הייחודי לארגון

יחד נוביל את הארגון שלכם לעבר בניית האסטרטגיה והתכנית השיווקית המתאימות לצרכים שלכם.

המרכיבים שכדאי לשים לב עליהם בתכנון פעילות דיגיטל B2B

נוכחות אינטרנטית
אתר שנמצא בשליטתנו, אתר בו אנו קובעים את חוקי המשחק, מה המבקר יראה, מה יחווה, את המסלול אותו יעבור כדי להפוך ממבקר לליד וללקוח, דפי נחיתה. דפים באינטרנט שתפקידם לגרום לפעולה ספציפית של המבקרים בהם.
שימוש בכלים הנכונים
משווקים דיגיטלי טובים משתמשים בכלים מתוחכמים למיקסום פעולות השיווק הדיגיטלי לכדי מכירות. לדוגמא, כלים המאפשרים מעקב אחרי הנכנסים לאתר ברמה אישית ויוצרים תגובה מותאמת שתגרום לו להתקדם בתהליך הרכישה, או כלים המשתמשים במציאת הסיבות להצלחות קודמות ומשחזרים אותם בצורה אוטומטית.
יצירת תוכן שיווקי
 תוכן המיועד לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים. בכל שלבי מסע הרכישה, החל מהבנת הצורך, מציאת מענה לבעיה וכלה ברכישה. תוכן שיווקי טוב יהיה איכותי מספיק כך שיבלוט מעבר להררי התוכן הקיימים באינטרנט, מוכוון קהל יעד ושיתחשב בפרמטרים של SEO (קידום אתרים אורגני).
עוד על תוכן שיווקי ו Inbound Marketing
פעילות ברשתות חברתיות - לינקדאין, פייסבוק ועוד
 הרשתות החברתיות סובבות את כולנו בכל מקום, כל רשת מתאימה לתוכן מסויים ולקהל לקוחות שונה. המשותף לפעילות השיווקית בכל הרשתות החברתיות, הוא שבשביל יצירת מעורבות עם קהל היעד, חשוב לא רק להכריז עד כמה אנחנו טובים אלא גם להציע תוכן שייתן להם ערך מוסף, על אחת כמה וכמה ב B2B.
על שיווק בלינקדאין
קידום ממומן
פרסום במדיה דיגיטלית. קמפיינים דיגיטליים מביאים את המסר שלנו בתשלום בצורה מדויקת ומדידה לקהל הלקוחות שלנו. הכלים של היום מאפשרים לנו להציע פרסום מדויק בכל מכשיר דיגיטלי ישירות לקהל המתאים לנו: לפי מיקומים, תחומי עניין, מידע דמוגרפי, ביקורים קודמים, תפקידי מפתח ועוד.
הגיע הזמן לנהל קמפיין B2B חכם
קידום אורגני
קידום במנועי החיפוש שאינו בתשלום, או "להיות מקום ראשון בגוגל". ממש על קצה המזלג, באמצעות יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלנו, ובמקביל ביצוע פעילויות "המסבירות" לגוגל מדוע התוכן שלנו הוא הכי רלוונטי ואיכותי לקהל היעד שלנו.
קידום אורגני בגוגל ל B2B
הקודם
הבא