גמישות:
מודל העבודה שלנו מאפשר למנהלי הלקוחות שלנו לעבוד באופן גמיש בהתאם לצרכים המדויקים של לקוחותינו.
הגמישות חשובה בגלל גיוון תחומי העיסוק של לקוחותינו: לכל תחום בשיווק B2B ייחודיות משלו ממנה נגזרים ערוצים ופעילויות השונות.
שותפות מלאה:
אנחנו רואים בלקוחותינו שותפים – מכך נובעת השאיפה שלנו להתחבר לפעילות השיווקית של לקוחותינו, להפוך לחלק אינטגרלי ממנה ומהצוות.
מודל העבודה שלנו מאפשר לנו להתאים את אופי העבודה בהחלטה משותפת עם הלקוח כדי להמשיך ולהשתפר.
יעדים מדידים:
אנחנו מבינים שמשמעות השיווק לארגונים היא תהליכי מכירה ארוכים שקשה למדוד בטווח הקצר.
עם זאת, אנחנו עובדים עם מדדים מדויקים שיעזרו לנו לבדוק את ההשפעה האמיתית של הפעילות שלנו.