איך Inbound Marketing עוזר למכור יותר
Inbound Marketing כולל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המגדילה את כמות הלקוחות למוצר או השירות שלך, פשוט כי היא גורמת להם לפתח יחסי אמון עם המותג בשלבים מוקדמים מאוד במסע הרכישה שלהם.
לפעמים אפילו לפני שבכלל הבינו מה הם צריכים לחפש, לפני שהם נחשפים למתחרים שלך.
בזכות הבנה טובה יותר של הלקוחות ושל תהליך הרכישה שלהם, אנו יכולים להבין איזה תוכן עם ערך מוסף הם ירצו לקבל מהחברה שלנו ומתי. תהליך זה כולל בין היתר הבאת תנועה נכונה לאתר באמצעות קידום אתרים אורגני או קידום ממומן, שיפור יחס המרה, שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, ניתוח כל פעולה של הגולשים.
תוכן שייתן להם ערך מוסף, לא רק בהחלטה האם לרכוש את המוצר שלנו או את של המתחרה, אלא גם מענה עוד בשלב בו רק נחשפו לבעיה שהמוצר שלנו פותר.
כאשר הם נמצאים בשלב שהם מחפשים אפשרויות או פתרון לבעיה כך שכאשר יגיעו לשלב ההחלטה הם יכירו טוב את המותג ואת הפתרונות שלנו על יתרונותיהם. להציע את התוכן הנכון, לאדם הנכון, בזמן הנכון.