Case Study - Sharon Laboratories

יחד עם SocialValley מצאנו דרך לעשות שיווק דיגיטלי B2B לחברות קוסמטיקה מהמובילות בעולם, הגענו לקהלים ולקוחות שלא הכירו אותנו קודם והיום אנחנו עובדים איתם בזכות הקמפיינים בדיגיטלי

Naama Eylon, VP Personal care

אודות

Designed by Studio Vered Nevo

מעבדות שרון היא החברה המובילה ביצירת חומרי שימור מתקדמים וחדשניים לתעשיית הטיפוח האישי והקוסמטיקה.

החברה הנה בינלאומית מצליחה הפעילות ביותר מ40 מדינות בעולם.

המשימה – The Mission

  • מיצוב מעבדות שרון כמובילה בקטגוריית המשמרים המתמקדים לתעשיית הטיפוח האישי.
  • להשיג מודעות וחשיפה בקרב מקבלי ההחלטות ובכירים בחברות הקוסמטיקה המובילות בעולם.
  • לבסס את הערוץ הדיגיטלי כמשמעותי ביצירת הזדמנויות עסקיות, על ידי נוכחות דיגיטלית מלאה ומנצחת וקמפיינים מדויקים.

יעדים שיווקיים – Marketing objectives

  • מיצוב מעבדות שרון כמובילה בקטגוריית משמרים בעולם הקוסמטיקה
  • להגביר מודעות למותג בקרב החברות המובילות בעולם הקוסמטיקה
  • לבסס נוכחות דיגיטלית אופטימלית של 360
  • לייצר ביקוש למוצרי פרמיום על ידי הבלטת הערכים המתקדמים של מוצרי החברה
  • להקים בדיגיטל מנועי לידים המייצרים פניות איכותיות
  • לבסס פעילות דיגיטלית ייעודית ומותאמת לכל וורטיקל על מנת להגיע בצורה מדויקת לקהל היעד הנכון

האתגרים – The Challenges

  • ריבוי קהלי יעד נישתיים
  • מנהלי מו”פ, פורמולטורים וכימאים – מסרים וטרמינולוגיה ייחודיים
  • בכירים בתחום השיווק והפיתוח העסקי
  • יצירת תוכן בעל ערך מוסף הרב ביותר עבור הלקוח – מה יעודד ויגרום להשאיר פרטים ואף ליצור עמנו קשר?

קהלי יעד – Target Audiences

אסטרטגיה ותוכנית

אסטרטגיית טירגוט קהל המטרה:

  • הגדרת פרסונות מקצועיות מדויקות לאורך תהליך קבלת ההחלטות
  • יצירת מודעות בגישות top-down וbottom-up – ליצר טירגוט סימולטני של אוכלוסיות יעד שונות על מנת לייצר אימפקט של 360

אסטרטגיית תוכן

  • יצירת תוכן בעל ערך מוסף גבוה עבור כל אחת מאוכלוסיות המטרה. הכוונה היא לבסס הובלה ולייצר אינטראקציה בעלת ערך עם כל מקבלי ההחלטות לאורך שרשרת המכירות.
  • שימת דגש על הערכים המתקבלים משימוש בפתרונות המשמרים של שרון, כדי לנטרל את ההתנגדות היכולה לנבוע מעלויות הנלוות לפתרונות פרמיום

אסטרטגייה ליצירת פניות ולידים

  • קמפיינים בGoogle לצורך יצירת לידים ואיסוף פרטים העונים על כוונת רכישה
  • קמפיינים ב- LinkedIn – המגדילים חשיפה ומודעות בקרב קהלי יעד מדויקות לצורך יצירת ביקוש

Tactics – From planning to execution

  • ספר פורמולות
  • פוסטים לבלוג, יצירת תוכן וקידומו
  • Case Studies
  • יצירת מובילי דעה מתוך החברה
  • קמפיינים ייעודיים ליצירת מעורבות
  • פעילות נמרצת סביב תערוכות למקסום האפקטיביות של התערוכה

ערוצים:

  • קידום ממומן ב- LinkedIn
  • קידום ממומן ב- GoogleAds
  • שיווק במייל – Email Marketing

התוצאות

אנו בSocialValley ליווינו עשרות חברות B2B בתהליכי פעילות אורגנית מוצלחת.

נשמח לשוחח איתך ללא כל התחייבות על הצעדים הראשונים והשאלות שעליך לשאול לצורך פעילות שיווק דיגיטלי 360 מיטבית.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.