סיפור הצלחה - רהיטי לביא, הבית של בתי הכנסת

"הרגשתי שיתוף פעולה מלא, רצון להצליח, רצון להתחבר אלינו ולעזור לנו בכל דבר שהיינו צריכים. אתם אחלה חברה שנותנת תוצאות מעולות וקל מאוד להתחבר אליכם. ... אני בטוח שעם הכישרון והרעב שלכם תגיעו רחוק."

עמירם ענר, סמנכ"ל שיווק ומכירות

אודות

לביא, הבית של בתי הכנסת, הוא המקום שבו חולמים, מתכננים ומעצבים עבורכם את היכל התפילה שלכם.

המשימה – The Mission

להרחיב את הפעילות בתעשיה מסורתית לחשיפה והרחבת הפעילות בדיגיטל.

האתגרים – The Challenges

קהל היעד עוסק במגוון עיסוקים ולא מובהק ומזוהה כי מקבלי ההחלטות הם גבאים העוסקים ביום יום במגוון תחומים. מצד שני, אדריכלים ומומחי שימור הם גם קהלי יעד כמו גם רבנים ותורמים.

תהליך קבלת ההחלטות מחייב אישורים תקציביים של ועדות ועמותות חברים של בתי כנסת ולכן צריך להגיע עם מסרים קולעים ומתאימים לשלבי התכנון והבניה.

קווים מנחים ושיטות פעולה

  • גיוון בשיח כדי לפנות לקהלים השונים ולייצר עניין ופניות.
  • מיתוג עקבי ומסרים בולטים וברורים. פריסה רחבה על פני הערוצים השונים בארץ כמו גם בחו”ל, גם בדיוורים עם פרסונליזציה והתאמת התוכן לקהלים השונים.
  • לאדריכלים – דגש על תכנון ועיצובים ייחודיים כולל אמנות יהודית ייחודית מבית הייצור של לביא. לגבאים – קלות העבודה מא’-ת’ בפרויקטים גדולים וקטנים בהתאמה.
  • גם שיחות נכנסות נוטרו כדי לתת מענה מהיר ושיפור מתמיד ולהקשיב ללקוחות ולצרכים המשתנים.
  • שינוי השיח בתקופת הקורונה כשבתי הכנסת היו סגורים כדי להמשיך לתמוך, לחזק ולייצר הזדהות עם הקהילות והמתפללים עם שימוש בסרטונים ותכנים המספקים טיפים ותקווה להמשך כשיחזרו להתפלל ביחד, כולל הצעה לעזרה במימון, העידו על הבנת הצרכנים ויצרו המשך ענין וגידול במספר העוקבים.

ערוצים

  • SEO
  • תוכנית תוכן איכותי: קידומו וחשיפתו בקרב קהל היעד הרלוונטי
  • קידום אורגני מעורר מעורבות ברשתות חברתיות – בעיקר FACEBOOK
  • קידום ממומן ב- FACEBOOK סביב יצירת מעורבות ולידים איכותיים
  • קידום ממומן ב- GoogleAds
  • שיווק במייל – Email Marketing

תוצאות

  • 200% עלייה בתנועת הגולשים לאתר במגוון פעילויות חשיפה ו-engagement
  • כולל עליה של למעלה מ- 200% בתנועה מהערוץ הממומן בגוגל
  • מעל 50% מפייסבוק על ידי שיתוף מהייצור וסיפורים מרגשים על פרויקטים וחיבור עם הקהילות תחת המיתוג “לביא – הבית של בתי הכנסת”.
  • תוספת של 778 לידים נכנסים מהמרות בקמפיינים גוגל, ירידה של כ-30% בעלות לליד

אנו בSocialValley ליווינו עשרות חברות B2B בתהליכי פעילות אורגנית מוצלחת.

נשמח לשוחח איתך ללא כל התחייבות על הצעדים הראשונים והשאלות שעליך לשאול לצורך פעילות שיווק דיגיטלי 360 מיטבית.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.