Case Study - Jojoba Desert

חברה מובילה בתחום הרכיבים הטבעיים לקוסמטיקה שפועלת בזירה העולמית ומייצאת למגוון מדינות.
ביקשה להגביר את החשיפה ולהגדיל את מעגל אנשי הקשר כדי לקבל פניות ולייצר עוד הזדמנויות למכירה.

מגוון של שירותים 360 שכוללים טיפול באתר לקידום אורגני, ייצור תכנים והבלטה שלהם במדיות השונות כולל פרסום ממומן, יצרו רשת צפופה יותר שבאמצעותה המותג התחזק ונחשף יותר למקבלי החלטות רלוונטיים בתחום.

אודות

בחוחובה דזרט מייצרים ומספקים שמן חוחובה טבעי 100% בכבישה קרה. שמן החוחובה של חוחובה דזרט עשיר באומגה 9 והוא טהור וללא תוספים וחומרים משמרים, מה שהופך את המוצרים שלנו לבריאים יותר לשימוש, ידידותיים יותר לסביבה ואלטרנטיבה יעילה לרכיבים כימיים בתחום הקוסמטיקה.

המשימה – The Mission

למצב את חוחובה דזרט כמובילה בקטגוריה שלה, תוך חשיפת הפעילות ברחבי העולם והקמת הערוץ הדיגיטלי כמנוע משמעותי של הזדמנויות עסקיות חדשות מול חברות קוסמטיקה מובילות.

יעדים שיווקיים – Marketing objectives

  • לייצר חשיפה למקבלי ההחלטות ולהרחיב את טווח ההגעה באופן דרמטי בענף הקוסמטיקה
  • המרה של משתמשים ומתעניינים פוטנציאליים רלוונטיים ללידים
  • הגברת המודעות למותג בקרב חברות קוסמטיקה עולמיות מובילות
  • לייצר נוכחות דיגיטלית של 360 מעלות על ידי יצירת פעילויות שיווק מקוונות בכל ורטיקל ולהגיע למגוון קהלי יעד נישתיים

האתגרים – The Challenges

  • להגיע לקהלי יעד מרובים ומאוד נישתיים באמצעות מסרים מדויקים אך יעילים.
  • טרגוט ממוקד והגעה למקבלי החלטות שונים בתהליך המכירה:
  • מו”פ, פורמולטורים, כימאים – מסרים וטרמינולוגיה מאוד ספציפיים
  • מנהלי שיווק פיתוח עסקי – התמקדות בערכי עסקים ומגמות
  • ביצירת השפעה משמעותית בתקציב הדוק

קהלי יעד – Target Audiences

הקהל הוא נישתי ויחד עם זאת גם מגוון, כלומר אלה אנשי מחקר ופיתוח המפתחים את מוצרי הקוסמטיקה, אנשי שיווק העשויים להתעניין ביתרונות הטבעיים והבריאים כדי לשווק את המוצר ללקוחות הקצה בצורה יותר מלהיבה ומותאמת ובנוסף, ישנם אנשי הרכש שעשויים להחליט לרכוש חומר גלם באיכות טובה יותר ומחברה שערכיה הולמים יותר כמו גידול בר-קיימא ולכן חשוב להבין מי הקהל ולדעת להגיע אליו עם המסרים הנכונים

אסטרטגיה ותוכנית

  • זיהוי מדויק של אנשי מקצוע לאורך תהליך קבלת ההחלטות
  • גישה מלמעלה למטה ומלמטה למעלה – מיקוד בקהל יעד עיקרי על מנת להדק מעגל 360
  • SEO
  • מעורבות במדיה חברתית בקמפיינים אורגניים
  • קמפיינים Google Ads להגברת החשיפה והביקוש

מתכנית ליישום – From planning to execution

מטרה # 1

הגעה למקבלי ההחלטות והרחבת החשיפה באופן דרמטי בענף הקוסמטיקה

המחקר שלנו הראה שקהל היעד מגוון מאוד:

  • מנהלי שיווק ומנהלי מוצר בחברות קטנות עד גדולות
  • אנשי מו”פ – שהם חלק משמעותי בשרשרת, אך מתעניינים בתכנים שונים לחלוטין
  • עבור שני הסוגים: הערוצים שונים

מה בוצע בשטח:

  • מיפינו את הקהלים והגדלנו את החשיפה גם באמצעות פניה אישית לאנשי קשר רלוונטיים ובהמשך בפעילות ממומנת תוך מיפוי האתרים והזירות הדיגיטליות בהם הקהלים האלה צורכים את המידע שלהם ביום יום.
  • פרסום קמפיינים עם מסרים מותאמים ודיוק מונחי החיפוש בתהליך של למידת הענין והרלוונטיות, דיוק ושיפור תמידי.

מטרה # 2

המרה של גולשים ומתעניינים ללידים מוסמכים

המחקר שלנו הראה ש- GoogleAds  זה הערוץ העיקרי להמיר מתעניינים.

מה בוצע בשטח:

  • הגדלת התקציבים בערוץ זה
  • דיוק המודעות יחד עם אופטימיזציה להגברת הפעילות וההמרות

התוצאות

אנו בSocialValley ליווינו עשרות חברות B2B בתהליכי פעילות אורגנית מוצלחת.

נשמח לשוחח איתך ללא כל התחייבות על הצעדים הראשונים והשאלות שעליך לשאול לצורך פעילות שיווק דיגיטלי 360 מיטבית.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.