Email Marketing לחברות B2B

 Email Marketing הוא אחד הערוצים האפקטיביים לשימור והרכשת לקוחות חדשים. גם בB2B.

דיוור אלקטרוני אפקטיבי הוא תהליך מנוהל שיוביל גולש מתעניין ללקוח ויישמר את הלקוח הקיים.

השימוש בדיוור מייצג הרבה מעבר לפעולה חד-פעמית אלא הוא תהליך מכוון ומתוכנן שיוביל את מי שהתעניין בנו להמיר ללקוח. לצורך זה, כדאי לייצר דירוג מסרים שיישלחו לעיתים אוטומטית לפי פעולת איש הקשר.

המטרה היא להגדיל את הנרשמים למאגר הדיוור שלנו והפעלת התהליך שבמהלכו ייחשפו לתכנים בהתאם לענין או לצורך שלהם ויעודדו פניה.

מנסיוננו, יש מספר פעולות שמגבירות את ההצלחה ונשמח לשתף אתכם בהן. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

דפדפו למטה לראות וללמוד על המרכיבים שכדאי לשים לב עליהם בתכנון פעילות דיגיטל B2B

נוכחות אינטרנטית
אתר שנמצא בשליטתנו, אתר בו אנו קובעים את חוקי המשחק, מה המבקר יראה, מה יחווה, את המסלול אותו יעבור כדי להפוך ממבקר לליד וללקוח, דפי נחיתה. דפים באינטרנט שתפקידם לגרום לפעולה ספציפית של המבקרים בהם.
שימוש בכלים הנכונים
משווקים דיגיטלי טובים משתמשים בכלים מתוחכמים למיקסום פעולות השיווק הדיגיטלי לכדי מכירות. לדוגמא, כלים המאפשרים מעקב אחרי הנכנסים לאתר ברמה אישית ויוצרים תגובה מותאמת שתגרום לו להתקדם בתהליך הרכישה, או כלים המשתמשים במציאת הסיבות להצלחות קודמות ומשחזרים אותם בצורה אוטומטית.
יצירת תוכן שיווקי
 תוכן המיועד לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים. בכל שלבי מסע הרכישה, החל מהבנת הצורך, מציאת מענה לבעיה וכלה ברכישה. תוכן שיווקי טוב יהיה איכותי מספיק כך שיבלוט מעבר להררי התוכן הקיימים באינטרנט, מוכוון קהל יעד ושיתחשב בפרמטרים של SEO (קידום אתרים אורגני).
עוד על תוכן שיווקי ו Inbound Marketing
פעילות ברשתות חברתיות - לינקדאין, פייסבוק ועוד
 הרשתות החברתיות סובבות את כולנו בכל מקום, כל רשת מתאימה לתוכן מסויים ולקהל לקוחות שונה. המשותף לפעילות השיווקית בכל הרשתות החברתיות, הוא שבשביל יצירת מעורבות עם קהל היעד, חשוב לא רק להכריז עד כמה אנחנו טובים אלא גם להציע תוכן שייתן להם ערך מוסף, על אחת כמה וכמה ב B2B.
על שיווק בלינקדאין
קידום ממומן
פרסום במדיה דיגיטלית. קמפיינים דיגיטליים מביאים את המסר שלנו בתשלום בצורה מדויקת ומדידה לקהל הלקוחות שלנו. הכלים של היום מאפשרים לנו להציע פרסום מדויק בכל מכשיר דיגיטלי ישירות לקהל המתאים לנו: לפי מיקומים, תחומי עניין, מידע דמוגרפי, ביקורים קודמים, תפקידי מפתח ועוד.
הגיע הזמן לנהל קמפיין B2B חכם
קידום אורגני
קידום במנועי החיפוש שאינו בתשלום, או "להיות מקום ראשון בגוגל". ממש על קצה המזלג, באמצעות יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלנו, ובמקביל ביצוע פעילויות "המסבירות" לגוגל מדוע התוכן שלנו הוא הכי רלוונטי ואיכותי לקהל היעד שלנו.
קידום אורגני בגוגל ל B2B
הקודם
הבא