4 טריקים ו2 טיפים על החיפוש בלינקדאין שלא מספרים לכם

תקציר למנהלים עסוקים

ברשת הלינקדאין עושים עסקים!
הנה מספר טריקים וטיפים שגיליתי עם הזמן כיצד למצוא לקוחות חדשים בזכות יכולות מעניינות של החיפוש ברשת.

 

4 טריקים ו2 טיפים לשיווק בלינקדאין שלא מספרים לכם

טריק 1: עלו למקום גבוה בתוצאות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

מעבר לשימוש הברור במילות מפתח אותם יש לשים בפרופיל- כחלק מבניית פרופיל לינקדאין בצורה נכונה, צריך לזכור שלינקדאין מדרגת את תוצאות החיפוש לפי קרבה המורכבת מקשרים משותפים וקבוצות משותפות.

הבינו טוב את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם!

גלו אחרי מי הוא עוקב, אותם משפיענים, אנשים שחברים של כולם בתעשייה, והפכו לחברים שלהם.

קשרו קשרים עם כמה שיותר אנשים מהתעשייה, אם אתם מכוונים לעולם שימו לב להקשר הגיאוגרפי.

הצטרפו לכמה שיותר קבוצות שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם חברים בהן.

 

טריק 2: חיקרו את הקשרים של הקולגות שלכם.

קולגות שלכם שמפרסמים את כל רשימת הקשרים שלהם הם אוצר בלום של לקוחות פוטנציאלים.

כדי למצוא את רשימת הקשרים שלהם, פשוט נכנסים לפרופיל שלהם ורואים את רשימת הקשרים שלהם.

ראשית בידקו מי הם הקשרים החדשים שלהם.

כמו שכבר בטח הבנתם, שיווק בלינקדאין בצורה נכונה אומר גם ביצוע עבודת מחקר וחיפוש. יתכן מאוד שיש שם לקוחות פונטציאלים שבימים אלה מחפשים פיתרון אותו גם אתם יכולים לספק. 

ניתן לחפש בתוך רשימת הקשרים של הקולגה בקלות פשוט רשמו את המונח שאתם מחפשים בתיבת החיפוש. לדוגמא, Marketing אם אתם מחפשים קשרים העוסקים בשיווק.

ועכשיו מגיע הקסם האמיתי, שימו לב שבתוצאות שקיבלתם קופצת לכם האפשרות לבצע חיפוש מתקדם בתוך התוצאות, כלומר לפלח את התוצאות לפי: מדינה, חברה, שיוך לקבוצה ועוד.

 

טיפ I: ניתן לחסום את רשימת החברים המלאה שלכם לחיפוש עיון שכזה

למה שתרצו שהקולגות שלכם יחפשו ברשימת הקשרים שלכם? ניתן לחסום אותה.

פשוט הכנסו להגדרות ניהול הפרטיות: (המערכת בדר”כ תבקש סיסמא)

בחרו בPrivacy את האופציה Who can see your connections

 

חשוב לדעת תמיד! ניתן לראות מי החברים המשותפים שלכם עם הצד שצופה בכם. את זה לא ניתן לחסום.

טריק 3: חפשו לקוחות פוטנציאלים בתוך הקבוצות

יתרון ברור הוא שמי שנמצא בקבוצת עניין מתעניין בתחום שלכם. יתרון נוסף הוא, שמי שכבר נרשם לקבוצה פעיל בלינקדאין ולכן כדאי ליצור עימו קשר ברשת.

הדרך הפשוטה לחיפוש בקבוצה היא להשתמש בחיפוש מתקדם ולפלח לפי שם הקבוצה.

שימו לב שעכשיו ניתן להמשיך לפלח לדוגמא לפי מדינה לפי תעשייה.

למי שיש חשבון פרימיום, פלחו לפי גודל החברה, כך תוציאו מהתוצאות יועצים שהצטרפו לקבוצה שבדרך כלל עובדים בחברות קטנות.

 

טיפ II: ניתן לשלוח מסר ישיר גם למי שלא אישר לכם להיות איתו בקשר בחינם.

ניתן לשלוח מסר ישיר בלינקדאין לאנשים שאינם קשר שלכם בחינם!

לינקדאין  מאפשרת לשלוח 15 מסרים לחברי קבוצה שאינם קשרים באמצעות השיטה הבאה:

יש להכנס לקבוצה משותפת לכם ולמי שתרצו לשלוח את המסר וללחוץ על Members

 

אז להכניס את שמו בתיבת החיפוש.

כאשר תתקבל התוצאה, פשוט עברו ליד שמו עם העכבר, אז יקפוץ סמל של מעטפה שיאפשר לכם לשלוח מסר ישיר.

טריק 4: השתמשו בחיפושים שמורים

לינקדאין מאפשרת לשמור חיפושים. יש לכך שני יתרונות:

1.חיסכון בזמן של הרכבת החיפוש המתקדם כל פעם מחדש.

 

2.התכונה היותר אטרקטיבית בשמירת חיפוש:

המערכת שולחת דו”ח שבועי של משתמשים חדשים שנופלים בהגדרות החיפוש. כלומר מסמנת לכם את הדגים החדשים שצריכים ליפול ברשת הקשרים שלכם.

דוגמא-

נאמר שאנו רוצים כל הזמן להכיר מנהלי רכש חדשים בתחום המדיקל מישראל שלמדו בטכניון או באוניברסיטת תל אביב.

נבנה את החיפוש, ואז נלחץ על Save Search.

מהיום נקבל דו”ח שבועי על קשרים חדשים שמתאימים לחיפוש, כלומר לקוחות פוטנציאלים חדשים.

ולסיכום

הטריקים שחשוב לכם לזכור ולנצל כדי למצוא לקוחות בלינקדאין:

-עלו למקום גבוה בתוצאות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאלים
-חקרו את הקשרים של הקולגות שלכם
-חפשו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם בתוך הקבוצות
-שמרו חיפושים

שימו לב לטיפים הבאים:

ניתן לחסום את רשימת החברים המלאה שלכם לחיפוש עיון שכזה
ניתן לשלוח מסר ישיר גם למי שלא אישר לכם להיות איתו בקשר בחינם

לעוד טיפים בלינקדאין בידקו את 43 טיפים לשיווק בלינקדאין שיעזרו לכם להביא יותר לקוחות.

 

בהצלחה במציאת הלקוחות הבאים בלינקדאין!

Hanan

Hanan

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך