שיווק בלינקדאין - הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם​

מדוע חברות B2B צריכות לשווק באמצעות לינקדאין

לינקדאין היא הרשת העסקית הגדולה בעולם, ובכך יוצרת הזדמנויות רבות לחברות B2B.

באמצעות לינקדאין ניתן לבצע פעילות שיווק ומכירות ללקוחות פוטנציאלים ממוקדים ומדוייקים, אך לא תמיד קל להגיע ל ROI חיובי.

כדי להצליח יש לפעול נכון.

שיווק מפולח ומדוייק באמצעות פעילות נכונה ב-Linkedin

החברים בלינקדאין מספקים מידע רב על תחומי עיסוקם, תפקידיהם והחברה בה הם מועסקים.

לאנשי שיווק ומכירות B2B זהו אוצר שחובה לנצל: ליצור את הקשרים עם האנשים הנכונים, למצוא אותם בקבוצות מקצועיות, בחלוקה לפי אזורים גאוגרפיים ועוד.

ברשותנו נסיון רב בחיפושים מתקדמים וממוקדים על מנת לבנות מנגנון שיאתר בצורה מיטבית את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם – יגלה היכן הם נמצאים, מה הם עושים ואת הדרך הנכונה להגיע אליהם עם המסר שלכם.

מהו התוכן המתאים לפעילות שיווקית בלינקדאין?

ה Mindset של הגולשים בLinkedin שונה לגמרי מרשתות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם או סנאפצ’אט.

הם במוד מקצועי, לכן גם התוכן השיווקי המופץ ברשת הלינקדאין צריך להיות שונה. 

כדי להצליח לשווק בלינקדאין צריך להיות מקצוענים, לשדר מנהיגות מקצועית בתחום התמחותנו.

צריך להבין למי ברצוננו לפנות,אילו תפקידים, איזה חברות או ארגונים, אזורים גאוגרפיים, להבין מה יגרום להם להתעניין בנו מקצועית, להבין את מסע הרכישה שלהם, מה יניע אותם, מה יספק להם ערך מוסף.

יש להפוך את התוכן לאטרקטיבי, בולט ומושך לאוכלוסיית היעד, לדעת כיצד ומתי להפיצו ברשת כדי ליצור את האפקט שיביא בסוף להתעניינות, יצירת קשר ומכירה.

ניצול מיטבי של הנדל”ן האינטרנטי בלינקדאין

יש כל כך הרבה מקומות “לדחוף” את התוכן השיווקי שלנו ברשת הלינקדאין: בדף החברה, בתיאורי העובדים, בפרופילים האישיים…

כל כך הרבה אפשרויות שלא כדאי לנו להפסיד.

יש לשתול את המסרים הנכונים בפורמט הנכון ובטוב טעם בכל אחד מהם.

יצירת קשר ישיר עם קהלים ממוקדים בלינקדאין

 

באמצעות לינקדאין ניתן להגיע ישירות כמעט לכל מקבל החלטות כמעט בכל העולם, אך חשוב לעשות זאת בצורה מדויקת ובעדינות. “זבנג וגמרנו” לא יביא לתוצאות.

אנחנו מנוסים באיתור הלקוחות הפוטנציאלים הנכונים, יצירת קשר ראשוני עימם, והעברת מסר שיווקי מותאם להם אישית בצורה ישירה.

פעילות שכזו מביאה לחשיפה מדויקת שבתורה יכולה לספק הזדמנויות מכירה איכותיות.

פרסום בלינקדאין  Linkedin Ads

פרסום בלינקדאין מאפשר לנו לטרגט גולשים לפי פילוח מקצועי.

רק בלינקדאין ניתן לפרסם בצורה מדויקת לקהל יעד מפולח, מקצועית וגאוגרפית, ברמת תפקיד, גודל חברה, שנות נסיון, תחומי לימוד ועוד מאפיינים רבים.

פרסום בלינקדאין אינו זול. העלות לקליק גבוהה יחסית לאמצעים אחרים.

כדי לקבל תוצאות טובות צריך לבצע את הפרסום בצורה מקצועית. מנסיונינו דף נחיתה קלאסי שמיועד גם לשימושים אחרים, יביא ליחס המרה נמוך.

יש להבין את הmindset של הלקוח הפוטנציאלי הנמצא בלינקדאין – לחשוב איזה ערך מוסף יגרום לו להקליק על המודעה ולגרום לו לבצע פעולה אקטיבית שתהפוך אותו בסופו של דבר ללקוח חדש.

חשוב לנצל ביעילות את יכולות הפרסום של הלינקדאין באמצעות רשתות פרסום אחרות. על ידי פרסום בלינקדאין עצמו באמצעות רשתות פרסום יותר יעילות ועל ידי רימרקטינג אפרקטיבי ללקוחות פוטנציאלים.

כחלק מניהול השיווק הדיגיטלי אנחנו מבצעים:

-תפעול שוטף של כל פעילות הלינקדאין לשיווק ומכירות

-פרסום בלינקדאין

-יעוץ אסטרטגי והגדרת תוכנית פעולה ברשת לינקדאין

-סדנאות והכשרות לעובדים

דפדפו למטה לראות וללמוד על המרכיבים שכדאי לשים לב עליהם בתכנון פעילות דיגיטל B2B

נוכחות אינטרנטית
אתר שנמצא בשליטתנו, אתר בו אנו קובעים את חוקי המשחק, מה המבקר יראה, מה יחווה, את המסלול אותו יעבור כדי להפוך ממבקר לליד וללקוח, דפי נחיתה. דפים באינטרנט שתפקידם לגרום לפעולה ספציפית של המבקרים בהם.
שימוש בכלים הנכונים
משווקים דיגיטלי טובים משתמשים בכלים מתוחכמים למיקסום פעולות השיווק הדיגיטלי לכדי מכירות. לדוגמא, כלים המאפשרים מעקב אחרי הנכנסים לאתר ברמה אישית ויוצרים תגובה מותאמת שתגרום לו להתקדם בתהליך הרכישה, או כלים המשתמשים במציאת הסיבות להצלחות קודמות ומשחזרים אותם בצורה אוטומטית.
יצירת תוכן שיווקי
 תוכן המיועד לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים. בכל שלבי מסע הרכישה, החל מהבנת הצורך, מציאת מענה לבעיה וכלה ברכישה. תוכן שיווקי טוב יהיה איכותי מספיק כך שיבלוט מעבר להררי התוכן הקיימים באינטרנט, מוכוון קהל יעד ושיתחשב בפרמטרים של SEO (קידום אתרים אורגני).
עוד על תוכן שיווקי ו Inbound Marketing
פעילות ברשתות חברתיות - לינקדאין, פייסבוק ועוד
 הרשתות החברתיות סובבות את כולנו בכל מקום, כל רשת מתאימה לתוכן מסויים ולקהל לקוחות שונה. המשותף לפעילות השיווקית בכל הרשתות החברתיות, הוא שבשביל יצירת מעורבות עם קהל היעד, חשוב לא רק להכריז עד כמה אנחנו טובים אלא גם להציע תוכן שייתן להם ערך מוסף, על אחת כמה וכמה ב B2B.
על שיווק בלינקדאין
קידום ממומן
פרסום במדיה דיגיטלית. קמפיינים דיגיטליים מביאים את המסר שלנו בתשלום בצורה מדויקת ומדידה לקהל הלקוחות שלנו. הכלים של היום מאפשרים לנו להציע פרסום מדויק בכל מכשיר דיגיטלי ישירות לקהל המתאים לנו: לפי מיקומים, תחומי עניין, מידע דמוגרפי, ביקורים קודמים, תפקידי מפתח ועוד.
הגיע הזמן לנהל קמפיין B2B חכם
קידום אורגני
קידום במנועי החיפוש שאינו בתשלום, או "להיות מקום ראשון בגוגל". ממש על קצה המזלג, באמצעות יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלנו, ובמקביל ביצוע פעילויות "המסבירות" לגוגל מדוע התוכן שלנו הוא הכי רלוונטי ואיכותי לקהל היעד שלנו.
קידום אורגני בגוגל ל B2B
שקופית קודמת
שקופית הבאה