שיווק גרילה-מונח שיווקי

חנן לב

שיווק גרילה

מונח שיווקי

פרה סגולה הוא ביטוי שטבע סת’ גודין בספרו פרה סגולה- לבלוט כדי להצליח , המתאר את העובדה שבעולם הרועש היום מפרסומות ותוכן שיווקי, הדרך להגדיל את המכירות היא בעיצוב מוצרים מדהימים ומיוחדים מוצרים שמשתפרים באופן תמידי ומפתיעים לטובה כל פעם מחדש, מוצרים ��לה יגרמו ללקוחות לדבר ולספר עליהם וכך יגדלו המכירות.

השם נובע מהדימוי , מה אם פתאום נראה פרה סגולה?

אדר חי

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת SocialValley. נלהב משיווק ומהייטק ובזמנו הפנוי חושב על רעיונות משוגעים.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך