דשבורדים שיווקיים למנהלים

הצגה ויזואלית נוחה של כל נתוני השיווק ומדדי ההצלחה במקום אחד לאפשר קבלת החלטות מהירה

יצירת דשבורדים שיווקיים למנהלים

יצירת דשבורדים מותאמים ללקוח המאגדים נתונים ממספר פלטפורמות בו זמנית ובהצגה גרפית מרהיבה, נוחה וקלה לקריאה, לשם קבלת החלטות בזמן אמת ותחזיות מושכלות בעתיד.

למי זה מתאים? למנהלים בכל דרג, הרוצים לדעת בזמן אמת את התוצאות של מאמצי השיווק הדיגיטלי, לנתח את הנתונים במהירות ובקלות על מנת להסיק תובנות עסקיות.

דשבורדים שיווקיים הם כלי חיוני לכל חברה שרוצה למדוד ולשפר את מאמצי וביצועי השיווק שלה. בעזרת דשבורדים שיווקיים, ניתן לראות במבט אחד את כל המדדים החשובים למערכת השיווק שלך, כמו:

  • תנועה לאתר, כולל מקורות תנועה, מיקומים גאוגרפיים, פילוח דמוגרפי ועוד. 
  • כמות לידים, עלות ורווח לליד
  • תקציבים לפי פלטפורמות קידום
  • ביצועיים כלליים של כל כלי השיווק הדיגיטלי
  • תובנות והמלצות ליעול

סוגי דשבורדים

ישנם סוגים שונים של דשבורדים שיווקיים, בהתאם למטרה, למשתמש ולמקור הנתונים. לדוגמא:

דשבורד שיווקי אסטרטגי:

 מראה את המדדים העיקריים שמשקפים את המטרות הארוכות טווח של החברה. מתאים לבעלי החברה, למנהלי שיווק ולמנהלי מחלקות.

דשבורד שיווקי אנליטי:

מראה את הנתונים המפורטים והמעמיקים שמאפשרים לנתח את הביצועים של השיווק ברמת הערוץ, המבצע, המוצר או הקהל. מתאים לאנליסטים, למנהלי מבצעים ולמנהלי מוצר.

דשבורד שיווקי אופרטיבי:

מראה את הנתונים החיים והעדכניים שמאפשרים לעקוב אחר השיווק בזמן אמת. מתאים למבצענים, לעובדי שיווק ולחברי צוות.

 

יתרונות השימוש בדשבורדים

  • חסכון בזמן – אין צורך לחפש במאות מערכות, דו”חות ואתרים אחרי הנתונים שאתה צריך.
  • שליטה בשיווק – ניתן לבחון באופן מדויק את ההשפעה של מאמצי השיווק על התוצאות העסקיות, ולקבל החלטות מבוססות-נתונים.
  • שיפור ביצועים – ניתן לזהות את המקומות שיש בהם אפשרות לשפר את השיווק שלך, ולבצע אופטימיזציה ובדיקות באופן רציף.

אם אתה מעוניין לדעת יותר על דשבורדים שיווקיים, אנחנו כאן בשבילך. אנחנו מתמחים בבניית דשבורדים שיווקיים מותאמים לחברה שלך, בהתאם למטרות, למשתמשים.

המרכיבים שכדאי לשים לב עליהם בתכנון פעילות דיגיטל B2B

נוכחות אינטרנטית
אתר שנמצא בשליטתנו, אתר בו אנו קובעים את חוקי המשחק, מה המבקר יראה, מה יחווה, את המסלול אותו יעבור כדי להפוך ממבקר לליד וללקוח, דפי נחיתה. דפים באינטרנט שתפקידם לגרום לפעולה ספציפית של המבקרים בהם.
שימוש בכלים הנכונים
משווקים דיגיטלי טובים משתמשים בכלים מתוחכמים למיקסום פעולות השיווק הדיגיטלי לכדי מכירות. לדוגמא, כלים המאפשרים מעקב אחרי הנכנסים לאתר ברמה אישית ויוצרים תגובה מותאמת שתגרום לו להתקדם בתהליך הרכישה, או כלים המשתמשים במציאת הסיבות להצלחות קודמות ומשחזרים אותם בצורה אוטומטית.
יצירת תוכן שיווקי
 תוכן המיועד לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים. בכל שלבי מסע הרכישה, החל מהבנת הצורך, מציאת מענה לבעיה וכלה ברכישה. תוכן שיווקי טוב יהיה איכותי מספיק כך שיבלוט מעבר להררי התוכן הקיימים באינטרנט, מוכוון קהל יעד ושיתחשב בפרמטרים של SEO (קידום אתרים אורגני).
עוד על תוכן שיווקי ו Inbound Marketing
פעילות ברשתות חברתיות - לינקדאין, פייסבוק ועוד
 הרשתות החברתיות סובבות את כולנו בכל מקום, כל רשת מתאימה לתוכן מסויים ולקהל לקוחות שונה. המשותף לפעילות השיווקית בכל הרשתות החברתיות, הוא שבשביל יצירת מעורבות עם קהל היעד, חשוב לא רק להכריז עד כמה אנחנו טובים אלא גם להציע תוכן שייתן להם ערך מוסף, על אחת כמה וכמה ב B2B.
על שיווק בלינקדאין
קידום ממומן
פרסום במדיה דיגיטלית. קמפיינים דיגיטליים מביאים את המסר שלנו בתשלום בצורה מדויקת ומדידה לקהל הלקוחות שלנו. הכלים של היום מאפשרים לנו להציע פרסום מדויק בכל מכשיר דיגיטלי ישירות לקהל המתאים לנו: לפי מיקומים, תחומי עניין, מידע דמוגרפי, ביקורים קודמים, תפקידי מפתח ועוד.
הגיע הזמן לנהל קמפיין B2B חכם
קידום אורגני
קידום במנועי החיפוש שאינו בתשלום, או "להיות מקום ראשון בגוגל". ממש על קצה המזלג, באמצעות יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלנו, ובמקביל ביצוע פעילויות "המסבירות" לגוגל מדוע התוכן שלנו הוא הכי רלוונטי ואיכותי לקהל היעד שלנו.
קידום אורגני בגוגל ל B2B
שקופית קודמת
שקופית הבאה