דשבורדים שיווקיים למנהלים
הצגה ויזואלית נוחה של כל נתוני השיווק ומדדי ההצלחה במקום אחד לאפשר קבלת החלטות מהירה
יצירת דשבורדים שיווקיים למנהלים
למי זה מתאים? למנהלים בכל דרג, הרוצים לדעת בזמן אמת את התוצאות של מאמצי השיווק הדיגיטלי, לנתח את הנתונים במהירות ובקלות על מנת להסיק תובנות עסקיות.
דשבורדים שיווקיים הם כלי חיוני לכל חברה שרוצה למדוד ולשפר את מאמצי וביצועי השיווק שלה. בעזרת דשבורדים שיווקיים, ניתן לראות במבט אחד את כל המדדים החשובים למערכת השיווק שלך, כמו:
- תנועה לאתר, כולל מקורות תנועה, מיקומים גאוגרפיים, פילוח דמוגרפי ועוד.
- כמות לידים, עלות ורווח לליד
- תקציבים לפי פלטפורמות קידום
- ביצועיים כלליים של כל כלי השיווק הדיגיטלי
- תובנות והמלצות ליעול
סוגי דשבורדים
ישנם סוגים שונים של דשבורדים שיווקיים, בהתאם למטרה, למשתמש ולמקור הנתונים. לדוגמא:
דשבורד שיווקי אסטרטגי:
מראה את המדדים העיקריים שמשקפים את המטרות הארוכות טווח של החברה. מתאים לבעלי החברה, למנהלי שיווק ולמנהלי מחלקות.
דשבורד שיווקי אנליטי:
מראה את הנתונים המפורטים והמעמיקים שמאפשרים לנתח את הביצועים של השיווק ברמת הערוץ, המבצע, המוצר או הקהל. מתאים לאנליסטים, למנהלי מבצעים ולמנהלי מוצר.
דשבורד שיווקי אופרטיבי:
מראה את הנתונים החיים והעדכניים שמאפשרים לעקוב אחר השיווק בזמן אמת. מתאים למבצענים, לעובדי שיווק ולחברי צוות.
יתרונות השימוש בדשבורדים
- חסכון בזמן – אין צורך לחפש במאות מערכות, דו”חות ואתרים אחרי הנתונים שאתה צריך.
- שליטה בשיווק – ניתן לבחון באופן מדויק את ההשפעה של מאמצי השיווק על התוצאות העסקיות, ולקבל החלטות מבוססות-נתונים.
- שיפור ביצועים – ניתן לזהות את המקומות שיש בהם אפשרות לשפר את השיווק שלך, ולבצע אופטימיזציה ובדיקות באופן רציף.
אם אתה מעוניין לדעת יותר על דשבורדים שיווקיים, אנחנו כאן בשבילך. אנחנו מתמחים בבניית דשבורדים שיווקיים מותאמים לחברה שלך, בהתאם למטרות, למשתמשים.
המרכיבים שכדאי לשים לב עליהם בתכנון פעילות דיגיטל B2B