יום עיון: שיווק דיגיטלי- כיצד מנהלים את זה?

כיצד מנהלים את נושא השיווק הדיגיטלי,  כאשר הוא כל הזמן מתחדש? מה מנהל שיווק צריך לדעת לעשות?

בכך יעסוק יום העיון הייחודי שלנו אשר יתקיים ב14 למרץ בשיתוף עם התאחדות התעשיינים.

את יום העיון נקדיש לשאלה – מה צריך לעשות כדי להצליח בשיווק דיגיטלי?

נעסוק פחות בנושאים הטכניים, ונענה על שאלות שבדר”כ מעניינות מקבלי החלטות  מנהלי שיווק ומנכלי”ם.

 

היכן ומתי מתקיים יום העיון?

יום העיון יתקיים ב14 למרץ ב9 בבוקר, בבית התאחדות התעשיינים מרחב צפון, 5 דקות הליכה מתחנת רכבת השמונה בעיר התחתית בחיפה.

 

למי מיועד יום העיון?

למנכלי”ם מנהלי שיווק, מכירות ומרקום, אשר נדרשים במסגרת תפקידם לנהל פעילויות שיווק ושיווק דיגיטלי, הרוצים לדעת מה ניתן להשיג, לדרוש ואיך בודקים שפעילות השיווק הדיגיטלי מביאה לתוצאות.

 

מה אקבל ביום העיון?

את הידע כיצד לנהל בצורה מיטבית את פעילות השיווק הדיגיטלי

 

מה יהיה ביום העיון?

לאחר התכנסות וכיבוד קל, יציג ליאור אפלבאום, מנכ”ל התאחדות התעשיינים מרחב צפון, את תובנותיו בתחום השיווק הדיגיטלי לחברות תעשיתיות.

חנן לב, יועץ אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מנוסה, יסקור את תחום השיווק הדיגיטלי, איזה מטרות ניתן להשיג, באילו כלים, ובאילו שיטות.

אדר חי, מומחה לשיווק דיגיטלי מבוסס נתונים, כיצד ניתן למדוד כל פעולה בשיווק הדיגיטלי, יסביר כיצד ניתן למדוד הצלחה או כישלון , לחשב החזר השקעה ויכולת לחזות תוצאות עתידיות של פעילויות השיווק הדיגיטלי.

ענבר בזק, מנהלת השיווק בטבע נאות, ובעלים של חברת דה מרקט, תציג לנו תיאור מקרה (case study)  של תהליך שיווק דיגיטלי מוצלח בחברת טבע נאות.

ובסוף נקנח עם הרצאה של ארנון ברזילי, מנהל מכירות, תחום חווית לקוח בחברת אורקל על הדבר החם בימים אלה בתחום השיווק, שיפור חווית הלקוח.

 

כל ההרצאות ילוו בתיאורי מקרים מהשטח ויתנו תובנות שניתן ליישם באופן מיידי בחברתכם.

 

להרשמה לאירוע השאירו פרטים בטופס הבא:

האירוע מיועד למנכלי”ם מנהלי שיווק, מכירות ומרקום, אשר נדרשים במסגרת תפקידם לנהל פעילויות שיווק ושיווק דיגיטלי, הרוצים לדעת מה ניתן להשיג, לדרוש ואיך בודקים שפעילות השיווק הדיגיטלי מביאה לתוצאות. יום העיון יתקיים ב14 למרץ ב9 בבוקר, בבית התאחדות התעשיינים מרחב צפון, 5 דקות הליכה מתחנת רכבת השמונה בעיר התחתית בחיפה.

כיצד לנהל בצורה מיטבית את פעילות השיווק הדיגיטלי- לוח זמנים

לאחר התכנסות וכיבוד קל, יציג ליאור אפלבאום, מנכ”ל התאחדות התעשיינים מרחב צפון, את תובנותיו בתחום השיווק הדיגיטלי לחברות תעשיתיות.

חנן לב, יועץ אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מנוסה, יסקור את תחום השיווק הדיגיטלי, איזה מטרות ניתן להשיג, באילו כלים, ובאילו שיטות.

אדר חי, מומחה לשיווק דיגיטלי מבוסס נתונים, כיצד ניתן למדוד כל פעולה בשיווק הדיגיטלי, יסביר כיצד ניתן למדוד הצלחה או כישלון , לחשב החזר השקעה ויכולת לחזות תוצאות עתידיות של פעילויות השיווק הדיגיטלי.

ענבר בזק, מנהלת השיווק בטבע נאות, ובעלים של חברת דה מרקט, תציג לנו תיאור מקרה (case study)  של תהליך שיווק דיגיטלי מוצלח בחברת טבע נאות.

ובסוף נקנח עם הרצאה של ארנון ברזילי, מנהל מכירות, תחום חווית לקוח בחברת אורקל על הדבר החם בימים אלה בתחום השיווק, שיפור חווית הלקוח.

 

כל ההרצאות ילוו בתיאורי מקרים מהשטח ויתנו תובנות שניתן ליישם באופן מיידי בחברתכם.

 

להרשמה לאירוע השאירו פרטים בטופס הבא:

מחיר יום העיון: 120 ש”ח+מע”מ

*האירוע מיועד למנהלים בחברות- מנכ”לים, סמנכ”לים ומנהלי שיווק.

 

 

אדר חי

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת SocialValley. נלהב משיווק ומהייטק ובזמנו הפנוי חושב על רעיונות משוגעים.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך